ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Nä, fy nu får jag Ågren.

Habina ändrar röst till cirkus

Då jag tycker att hon är skum som lanserar en teori att någon är ulv för att den personen inte röstade på en ulv?! Snurrigt värre.

Jag blir lite nojjig när det rasslar in röster på fio. Samtidigt tycker jag att både myrten och klara har resonerat vettigt. Myrten är verkligen på hugget och jag tycker att hon för leken framåt. Klara vill jag ju ha lite mer åt goda sidan pga att hon satte spiken i kistan för ulven Ferrari.
Fast du röstade ju själv först på fio så du måste ju tycka att hon är skum?

Jag känner i alla fall att jag nog ska ändra röst. Tycker att fio är skum, men är det kanske så hon brukar spela? Eller... jag vet inte.

Jag känner i alla fall att jag nog ska ändra röst. Tycker att fio är skum, men är det kanske så hon brukar spela? Eller... jag vet inte.

Jo, men hon behöver ju inte vara ond bara för att hon är skum. Hon kan bara vara fio också. ;)

• Gilla
Reactions: fio
Något men Niyama skaver hos mig. Hon skriver rätt mycket men Ferrari la sin röst på henne väldigt tidigt och det kan mycket väl vara en alibiröst eftersom det var så många kvar att rösta. När Niyama sen lägger sin röst på Ferrari har Ferrari ingen röst, om inte Niyama såg rösten som lades 1 min innan hennes egna kom in. Att ulvar röstar på varandra vid första DL är ju inte direkt ovanligt.

Det drevet som skapas mot Fio just nu känns inte helt OK.

Fast att en så pass ny spelare röstar på en ulvkollega lär inte vara vanligt? Det har hänt rätt mycket i leken så det känns som du gör det väldigt enkelt för dig nu.

Jag måste lägga en säkerhetsröst:

LenaH röstar på Snurrfian för jag tror att hon försökte skaffa sig alibi med rösten på Ferrari och var inte beredd på att det skulle ramla in två röster till.

Även denna reagerar jag på av samma anledning.

Röstlista DL2

17.34 Habina röstar på fio
20.05 cirkus röstar på _bollen
20.22 Myrten röstar på fio
21.07 Jfrelin röstar på Niyama
21.07 Mirtai röstar på _bollen
21:34 Klara röstar på fio
21:37 LenaH röstar på Snurrfian
21:41 Fio röstar på matmissbrukaren
21:49 Habina ändrar röst till cirkus

Röster

fio: 2
_bollen: 2
Niyama: 1
Snurrfian 1
Matmissbrukaren: 1
Cirkus: 1

Och jag var inte så sugen på att lägga en tredje röst på fio - eller rösta på Mirtai igen. För jag är inte säker så jag mesar och röstar på bollen__ . hade Lobelia varit något annat än LL hade hon varit en given kandidat - även bsf brukar jag har en faiblesse för att rösta på oavsett om hon är ond eller god, men det går ju inte heller O_o :banghead::laugh:

Jag har ju en tendens som ni vet, att haka fast i saker och idag är jag ovanligt flexibel och gör inte det.
Vad har jag gjord för ont? Det luktar nog allt av ruttna tomater i kylen.

Vad? Är JAG skum som inte vill dela med mig av teorier jag själv efterfrågat? Ett "Myrten" för mycket där tror jag!:laugh:

Va fan, @fio skulle det stå först... Hade i huvudet att det var du som försökt få ur henne något. Och så råkade jag somna och kastade mig till datorn och började läsa när jag vaknade.

@Niyama Vem är ny? Jag hatar när folk hänvisar till gamla lekar. Jag har inte spelat på 1 år typ så jag har ingen kolla på hur folk brukar spela så sånt där skiter jag i. Tycker jag folk är konstiga i DENNA lek så går jag på det.

Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Fios röst nu är ju skum. Att MM inte varit inne kan ju inte vara ulvigt exempelvis. Samtidigt tror jag att fio bara lagt rösten för att kunna ändra i syfte att rädda sig själv.

Jag reagerar på Jfrelins röst på Niyama. Jag reagerar på Niyama själv - för att hon tycks vara god. Sådant är skumt när det gäller Niyama!:rofl: Och nu reagerar jag på Lenas röst på Snurrfian. Har ju funderat över Lenas agerande runt DL igår hela dagen och släppt det tillfälligt, men jag undrar jag. Sedan är cirkus skum vilket jag nyss diskuterat med Klara och så är... någon mer som jag just glömde vem jag tänkte på skum!:arghh:

Måste du tänka precis som jag gör? :nailbiting: Tänker likadant om fio, Jfrelin och Lena.

@Niyama Vem är ny? Jag hatar när folk hänvisar till gamla lekar. Jag har inte spelat på 1 år typ så jag har ingen kolla på hur folk brukar spela så sånt där skiter jag i. Tycker jag folk är konstiga i DENNA lek så går jag på det.

Ferrari. Det är dock oviktigt egentligen, det viktiga var att du inte tycks vilja ta ställning till allt som hänt utan bara går på att det inte är ovanligt att ulvar röstar på varandra.

Nej, jag släpper fio för nu!

Myrten ändrar röst till LenaH

För att jag har otäcka klockor som ringer angående hennes röst i förra DL. Tycker att Lena har förklarat det tillfredsställande egentligen, men nu känns hon väldigt medglidande vid detta DL och röstar på Snurris utan så mycket underbyggt. Känns diskret och ulvigt. Having said that lägger jag förstarösten på Lena (tror jag). Men det känns fel med fio och bollen har jag ingen aning om.

Fast att en så pass ny spelare röstar på en ulvkollega lär inte vara vanligt? Det har hänt rätt mycket i leken så det känns som du gör det väldigt enkelt för dig nu.

Även denna reagerar jag på av samma anledning.
Reklam igen.

Jag tittar (oplanerat) på rolig film och tycker inte att någon är superskum (eller jo, flera är skumma men inte så att jag tycker det talar för ondska) och det där är det bästa jag kan prestera just nu.
Det finns inte jättemycket att gå på idag, de jag har granskat mest idag kan jag inte sätta åt ena eller andra hållet än, flera är inaktiva och du själv och @Myrten brukar jag behöva ett par dagar till att sätta åt ena eller andra hållet.

Niyama röstar på Jfrelin

För att hon gör det alldeles för enkelt för sig med sin teori om att det inte är ovanligt att ulvar röstar på varandra och röstar på mig.

Nej, jag släpper fio för nu!

Myrten ändrar röst till LenaH

För att jag har otäcka klockor som ringer angående hennes röst i förra DL. Tycker att Lena har förklarat det tillfredsställande egentligen, men nu känns hon väldigt medglidande vid detta DL och röstar på Snurris utan så mycket underbyggt. Känns diskret och ulvigt. Having said that lägger jag förstarösten på Lena (tror jag). Men det känns fel med fio och bollen har jag ingen aning om.
Japp, jag glider så gott jag kan för jag vill göra annat. Filmen är slut snart men det är efter DL.

Men gud hur ligger det till nu.. Har ingen koll på mobilen?

Fio ändrar röst till bollen för att rädda mig själv

Jag har helt enkelt inte haft tid för leken idag. Och sen somnade jag..
Naturligtvis kan jag inte teoria om jag inte haft tid.
Jag tycker faktiskt att det är ganska misstänkt att rösta på någon utifrån det. Jag har aldrig använt att jag har tidsbrist som ett sätt att gömma mig för att jag är ulv, så att bli misstänkt pga det tycker jag snarare låter som att de som röstat på mig inte har rent mjöl i påsen och svårt att komma på en egen teori.
Jag tycker dock inte att @cirkus röst är så misstänkt - pga kissen ( :love: ) så förstår jag den rösten.
Nåja, nu ska jag äta middag. Sen hoppas jag att jag har mer tid att sitta här, annars får det bli imorgon om jag är kvar. Jag kan ju bara hoppas, men om jag åker så kanske det är bra att ta en titt på de som gjort det lätt för sig och misstänkt mig pga min frånvaro.

bollen__ röstar på Habina
då jag nog tycker att cirkus röst är mer förståerlig beroende på när den kom, och jag tycker att Mirtais röst på mig är skummare än cirkus röst..att hon byter från fio till cirkus tycker jag nog är lite skumt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gravid som "äldre"

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Storlek röd Kong?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka