DL 1
20:16 Cirkus röstar på Mirai
21:03 fio röstar på cirkus
21:07 Jfrelin röstar på Klara
21:10 Matmissbrukaren röstar på cirkus
21:16 Ferrari röstar på Niyama
21:27 Blacksmithfarm röstar på fio
21:41 Mirtai röstar på Matmissbrukaren
21:42 Habina röstar på Klara
21:47 (Klara röstar på fio)
21:48 LenaH röstar på Mirtai
21:53 Snurrfian röstar på Ferrari
21:54 Niyama röstar på Ferrari
21:58 Klara ändrar röst till Ferrari
21:58 Myrten röstar på Habina
DL 2
17.34 Habina röstar på fio
20.05 cirkus röstar på _bollen
20.22 Myrten röstar på fio
21.07 Jfrelin röstar på Niyama
21.07 Mirtai röstar på _bollen
21:34 Klara röstar på fio
21:37 LenaH röstar på Snurrfian
21:41 Fio röstar på matmissbrukaren
21:49 Habina ändrar röst till cirkus
21:57 Myrten ändrar röst till LenaH
21:58 Niyama röstar på Jfrelin
21:59 Fio ändrar röst till bollen
21:59 bollen__ röstar på Habina
Jag håller med om att Klara känns en aning åt det goda hållet pga sin ändrade röst till Ferrari. Precis som många skrivit innan hade hon ju kunnat lägga rösten på någon av de andra som hade två röster var men la den på Ferrari. Det verkar ju otroligt om alla tre skulle vara ulvar, Mirtai - cirkus - Ferrari och så även Klara. Men naturligtvis får man ha i åtanke att det är ett himla bra alibi för en ulv att ha lagt rösten där men så länge tycker jag nog att hon verkar mer god än ond iallafall. Idag röstade hon på fio och nu var ju fio god men hon betedde sig ju ganska skumt så jag vet inte om det säger så mkt.
Snurrfian la första rösten på Ferrari. Här känner jag mig mer osäker - hon kan ju som ulv ha lagt rösten där pga att ulvarna inte trodde att Ferrari skulle få fler röster och det hade ju sett bra ut senare, alltså alibi. Samtidigt kunde hon ju passat på att lägga en röst tex på goda fio och varit ganska säker på att få ut en god igår om hon är ond så jag vet inte riktigt..
Niyama tycker jag är jättesvår. Hon resonerar och för leken framåt -påpekade bla hålet i MMs teori. Hann inte ändra sin röst men försökte hinna. Ferrari röstar på henne först och sedan röstar då Niyama på Ferrari. Niyama är en sån som jag tycker är svår att veta var man har hon ställer mängder med frågor på sådant hon hittar och verkar göra det oavsett roll.
Mirtai funderar jag lite över. Men visst kan jag köpa att IRL gör att hon inte konstruerade en bättre teori till sin röst på MM men som flera påpekar hade hon ju kunnat påpeka biten kring cirkus utan att nämna sin egen roll. Idag röstar hon på mig.
Habinas teori om till rösten på cirkus idag förstår jag inte riktigt men vi kanske läser cirkus inlägg på olika sätt? Eller så gick det bara väldigt snabbt när hon ändrade röst.
Jfrelin har jag nog inte lekt med tidigare och sett för lite av än (ska jag säga
)
LenaH fastnade i en film..lägger en uddaröst på Snurrfian. Men har varit med i diskussionen kring MM-cirkus-Mirtai. Säger dock inte så mycket om hon är ond eller god än så länge.
Myrten. Jag förstår inte varför det ifrågasätts att hon lägger en uddaröst igår. Jag tycker inte det är särskilt ulvigt - jag tycker det är bra som god om man är osäker att inte gå in och ev avgöra. Men visst, en ulv kan ju också lägga en uddaröst men tja, alla röster blir väl granskade så det finns väl ingen röst som är "safe" att lägga. Myrten för leken framåt -den biten gör att jag vill att hon ska vara god men jag har absolut ingen aning.
Cirkus (Kram!
) jag tycker inte att cirkus röst idag gör henne ond. Däremot inte sagt att hon inte kan vara ond - bara det att jag lägger inte så stor vikt vid den trots att den hamnade på mig, det med tanke på IRL och att hon röstade i början. Dessutom hade jag inte bidragit med något alls så. Eftersom Habina hugger på cirkus teori om mig tror jag inte att de är i lyan tillsammans.