Sorry för igår, var på julbord och det var visst ute på landet och jag hade ingen täckning alls där
Men nu ska jag kika igenom leken. Har sett i en snabb genomgång att min teori första dagen varit en del på tapeten och jag känner att jag kanske inte behöver svara på alla dom inläggen, det blir en del att svara på och det känns som svaret är detsamma för många av dom så svarar här istället och har ni mer funderingar så kan ni ju fråga på mer istället
Först och främst så såg jag inte att jag la andra rösten på Cirkus, jag var upptagen med att skriva min teori när första rösten på henne lades, så jag trodde att jag la förstarösten på henne. Dock hade jag kört på samma teori ändå för det var det jag hade att gå på just då och hade således lagt en andraröst på
@cirkus ändå.
Jag skrev i mitt teoriinlägg att jag tyckte att min teori kändes snurrig för den var inte helt genomtänkt pga tidsbrist men det var det jag kom på där och då, och det var den ju med tanke på det
@Niyama påpekade med att en BM kunde stoppa lynchen och det hade jag inte en tanke på när jag kom på min teori för nej, jag tror inte
@cirkus är så dum att hon godförklarar en spelare och i samma ögonblick sätter rampljuset på sig själv.
Så den teorin kan vi spola ner i toan
Har ni mer funderingar på det så säg till.
Jag ska kika igenom leken lite noggrannare innan jag säger vem min röst troligen hade hamnat på igår så rösten är på G!