Ultraljudskliniken igår!

Lupin

Trådstartare
Igår var vi äntligen på den privata ultraljudskliniken och fick kolla på bebisen (slutet av v 27) i 3D/4D. :love:

Och nu vet vi att vi måste komma på ett pojknamn till. :laugh:

25941419.jpg

25941421.jpg

25941422.jpg

Sv: Ultraljudskliniken igår!

vi var i malmö på luciadagen (sista dagen v 25) o tittade på vår pojk... fick jättebra bilder :)

här är en av dem
31595_1229353125.jpg

Åh så mysigt! Tog ni med film och allt? Såg man bra?

Vi ska dit den 13/3 och hoppas på att lille vännen i magen vill visa vad hon/han är. :D

Hela undersökningen spelades in och man fick med sig en DVD hem, det ingick i priset. :)

Fast jag har ju hela tiden trott att det var en liten flicka i magen. Mitt största "bevis" för det var när jag rakade benen till vår bröllopsdag den 13/12-08 och efter två veckor fortfarande inte hade fått någon stubb. :p

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
499
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: Cactus
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar