Jag kollade vidare på det här ändå.
Det har inte stört mig, eftersom jag är frusen och då har jag tittat på Womens för då står det konforttemperatur för kvinnor. På unisex eller herr står det ibland endast för herr. Män har väl högre förbränning och mer muskelmassa generellt och fryser därför mindre kan jag tänka mig?
Men - du har kanske rätt? Det hade kanske kunnat stå bara komforttemp för inte så frusna och för frusna?
Jag vet inte vart jag läste det där om annorlunda isolering, jag tror jag såg det nånstans, men inte nu :P. Kanske jag hittade på det själv. Jag kan frysa över bysten t ex, tror jag inte män gör?
Womens är kortare också, vilket också funkar fint för mig då att kolla efter, behöver inte så lång.
Så, visst du har kanske rätt, jag har kanske gått på marknadsföring, men det har inte stört mig i det här fallet. Men, det var kanske bra ändå att du ifrågasatte.
Men - du får gärna ifrågasätta på ett mildare sätt i fortsättningen som sagt, jag kände mig faktiskt lite påhoppad. Blir skönare diskussionsmiljö då tycker jag
Men, som synes kan jag ta till mig ändå och tänka om!