Ul idag:-)

N

Nile

Idag har vi varit på ul. så underbart att få se den lilla busen igen.
vi frågade om dom kunde se könet. jag sa att jag trodde att det va en pojke. då sa hon: ne det där med pojke det tror jag inte riktigt på.. tror att det är en flicka. så visade hon 3 streck som va jätte tydliga. och så ser det tydligen ut när det är en flicka. men sen sa hon att det inte va 100% att det är en tjej så vi skulle inte gå hem och planera allt i rosa..

så ni som har sett dessa 3 streck. kom det ut en liten flicka sen;)

Sv: Ul idag:-)

Tre streck = Snippa ..

Blygläppar och springa bildar som 3 "streck" på ultraljudet, så har jag fått förklarat för mig :) ( och sett själv )

När vi var på ultraljud så såg barnmorskan också dom där tre strecken och sa att det troligtvis är en flicka. Om det stämmer får jag veta om ungefär 1,5 månad :)

På Gotland talar de inte om det...

Såg något som skulle kunna ha varit en liten snopp i dag på UL, men BM sa att det var navelsträngen...

Haha, det var ju kul :) snopp = navelsträng

har tyvärr inget svar till TS... fick en flicka, men såg aldrig några 3 streck... ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Gravid med andra barnet som inte alls kommer ligga i samma storlek samma säsong som barn nr 1 (och helt ärligt så tror vi ju på att det...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 247
Senast: Badger
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 502
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 364
Senast: NotlikeI
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 895
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka