Gravid med andra barnet som inte alls kommer ligga i samma storlek samma säsong som barn nr 1 (och helt ärligt så tror vi ju på att det är en pojke, har en flicka sen tidigare och jag har svårt att se att jag kommer klä en pojke i klänning och småblommigt).
Har börjat sälja av lite saker - har redan skänkt bort det som inte är absoluta favoriter så det är bara guldkornen kvar. Men jag blir tokig? Folk ska pruta på shorts som jag lagt ut för 20 kr? Och betala efter lön när man handlar kläder för 100 kr? Jag tycker det är jobbigt nog att packa och skicka, orkar inte med allt krångel. Får man acceptera det eller har ni några magiska tips? Säljer mest i Facebook-grupper, enstaka på Marketplace (sålde idag en bärsele från Ergobaby, den skulle ju också prutas på men de kom iaf hit och hämtade den. Sålde den för 400 kr, nypris 1400 kr och den var helt utan skavanker….).
Försöker göra en god gärning för miljön och andra människors plånböcker (har tyvärr en förkärlek för dyra, alldeles för fina kläder till mitt barn). Klädpaket känns det typ inte som att någon köper eller har jag fel?
Era erfarenheter och bästa tips?