Tvärläge

terwa

Trådstartare
Har nu vid två bm besök konstaterats att bebis ligger i tvärläge. Är ännu bara i v 32 så det hinner ändra sig. Är det någon annan som varit med om det? Är inte spec orolig ännu utan är mest nyfiken om fler haft det.
Är inte sugen på ett nytt snitt utan skulle vilja föda "naturligt" denna gången.

Sv: Tvärläge

Våran lilla Groda låg i "tvärläge" rätt länge, nu sist hade hon dock vänt sig rätt med huvudet ner och fötterna upp ;)

Inte helt fixerad än dock men stabil..

Jag är i vecka 34 nu :)

Sv: Tvärläge

En av mina vänner hade sin son i tvärläge ända tills han skulle ut, DÅ vände han sig rätt av sig själv....

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 605
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 043
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare