tryck över bröstet tidig grav?

Santa

Trådstartare
jag är i v 9 och har i 2 veckor till och från fått ett tryck över bröstet och svårt att andas. Så var det inte under min förra grav, vilket gör mig rätt orolig. Tex uppstår det när jag anstränger mig och det kan vara enkla saker som att köra dottern i vagnen i en svag uppförsbacke eller nåt sånt. Jag får stanna bara för att andas, det känns som om jag inte får tillräckligt med syre. Det har även hänt på nätterna. Jag har inte astma eller några allergier. Är detta något som har med grav att göra eller är det nåt annat? Nån som haft nåt liknande??

Sv: tryck över bröstet tidig grav?

Har inte haft något likande när jag var gravid men tycker du ska ringa din BM och kolla upp det.

Mvh

Sv: tryck över bröstet tidig grav?

Jag hade typ så plus hjärtklappning. Ingen jättehöjdare. Fick sluta gå i bergen ett tag för jag kom inte upp :D

Men prata med din bm ändå för att vara säker...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har hostat i princip varje dag i flera år, framförallt när det är lite kyligare ute. Små slemklumpar kommer upp ibland, för något år...
Svar
6
· Visningar
782
Senast: Philosophia
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 340
Senast: Tramptass
·
Småbarn Lång historia, hoppas ni orkar läsa allt... Min dotter fyller snart fem år. Hon är ensambarn, lite bortskämd tyvärr (både med saker och...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
16 462
Senast: Spirit
·
Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 303
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vad betyder smågnagande?
  • Täcke...
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈