Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du är osäker på att hinna rösta kan du väl rösta kvällen innan? Hinner du sen in innan DL så har du ju möjlighet att ändra rösten när du ser vad som skrivits under dagen.
Om du är osäker på att hinna rösta kan du väl rösta kvällen innan? Hinner du sen in innan DL så har du ju möjlighet att ändra rösten när du ser vad som skrivits under dagen.
+ Pegasus
Jättebra alternativ. Så här gjorde jag en hel lek vid ett tillfälle, pga struligt internet. Man behöver ju inte rösta på kvällen vid aktuellt DL. Om det strular så teoria/rösta på kvällen innan som Niyama säger.
Jag tror att jag är med på detta nu! Antingen är det värmen här nere i sydstaterna eller min knopp som inte hänger med riktigt, för lite snurrig blev jag allt.
Jag tror att jag är med på detta nu! Antingen är det värmen här nere i sydstaterna eller min knopp som inte hänger med riktigt, för lite snurrig blev jag allt.
Jag tror det är värmen, för lite snurrig blev även jag (eller rätt rejält faktiskt) och som vi alla vet är du smartare än mig så jag tror inte det är din knopp det är fel på
Men om jag har fattat det rätt är det två DL väldigt nära inpå varandra imorgon kväll?
Bra taktik! Fast jag tror den funkar sämre i skrift än i verkliga livet. Nu ser ju ingen hur söt du ser ut
Tror inte det är värmen, utan det man dricker pga av värmen som gör att man blir snurrig
Va skriver du? Här har jag suttit och nickat igen-och godkännande samt medhållande till ett antal inlägg i flera lekar, och sedan påstår du att detinte fungerar????
jag VISSTE att vatten var en dålig idé - går genast över till något starkare som inte dunstar så fort i hettan....
I övrigt vill jag bara meddela att jag har blivit medbjuden på Tallinkryssning och kommer inte att kunna rösta på tisdag och troligen inte kunna teoria ngt heller (åker sent på måndag och hem tidigt på onsdag så de dagarna komma jag att vara aktiv). Har fått ok från LL
Alltså, jag tänker (och det händer inte ofta, mina handlingar är mer primitiva) att är man inte smart så får man ju vara söt och ha låg procent kroppsfett.
För att kompensera liksom!
Alltså, jag tänker (och det händer inte ofta, mina handlingar är mer primitiva) att är man inte smart så får man ju vara söt och ha låg procent kroppsfett.
För att kompensera liksom!