Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, Minnaa har nog ganska rätt men helt klart ser man flera hinder runt vattenhindret.
Och dessutom är ju Trossnäs ett drömställe på midsommar... vilka roliga fester vi hade där på 90-talet!
/NostalgiNova
Jag är bra sugen på att åka dit. Råkade nämligen upptäcka att barnen ska vara hos sin far den här midsommaren, så jag blev helt själv! Lika bra att jobba då (alltså fota).
Ni har väl sett att vi har lagt till 90 klass häst samt lätt kat 1 och2 ponny!!!!! Ny propp på väg ut om den inte redan är ute
Kanske kan bli en veteran cup i 90 klassen som vi försökt med i så många år, skulle vara kul, kriterie ryttare över 30 (funderar på om jag ska ta ut min nu 21 åriga gamla travare och återuppliva gamla minnen)
Jaaaaaaaaaaa, ryttarfesterna på 90 talet på trossnäs,,,,, ojojoj de var livat det
Kan vi inte samla alla icke intresserade familjemedlemmar på ett och samma ställe - typ en ö (så vi vet var vi har dem) .. då kan ju alla glada FT anhängare fira midsommar i trossnäs...
jag har oxå man o en dotter över.....
Tack! Hur låg tid tar det att köra ner till karlstad från sthlm?
*kl*
Grattis Moa!