Trofé-Florencio I?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cettan
  • Startdatum Startdatum
C

Cettan

Vad tror ni avelsintresserade att det kan bli av kombinationen Trofé-Florencio? Stoet e: Trofé har bra taktmässig elastisk trav och riktigt bra skritt, galoppen är den sämsta gångarten då den inte är så luftig som man skulle önska. Hon är smäcker och högställd, med något lång rygg. Bra psyke och ridbarhet. Någon som har några tankar?
Jag har dåligt med uppställda bilder på stoet, men här är en jättegammal, men den enda jag där hon inte är i rörelse och hela hästen syns.
Image18.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Trofé-Florencio I?

Helt galet kanske:angel:, men jag har en 6 åring efter QuiteEasy-Trofe. Han har bra gångerarter rakt igenom. Galoppen är rund och luftig med bra spänst.
Nu hoppar jag på honom men han skulle lika gärna kunna gå dressyr!

Vad e där för mödrane på stoet?

Sv: Trofé-Florencio I?

En farhåga jag skulle ha är att det skulle kunna bli väldigt litet i storleken. Däremot skulle säkert gångarterna bli bra.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 515
Senast: Emuliiaa
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 972
Avel Har ett fullblod jag tagit tre avkommor på. Hon ger fantastiskt temperament , men nu tror jag det bara går och ta ett föl till på henne...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 014
Senast: Karoliten
·
Avel Har smått börjat fundera på om det är dags att betäcka mitt sto igen, hon blir 16 år nästa år och hade föl som 5-åring. Åren går ju fort...
2
Svar
21
· Visningar
3 818
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit