Trimmer hjälp..

MiiaLi

Trådstartare
Hej, jag har två Kungspudlar och behöver en rejäl trimmer. Hitills har jag bara handklippt, och börjar bli lite less på det. Jag har fått ett tips på Moser Max 45. Men jag vill gärna att ni kommer med lite tips också:) Jag siktar på en som kostar ca. 2000kr. Börja tipsa!:bump::bow:

Sv: Trimmer hjälp..

Jag klipper min perserkatt med en mooser, har klippt honom ca 10 gånger o nu skramlar maskinen o bara tuggar :(

Ska köpa en oster nu, trött på skitmaskiner :(

Hej hopp!
Jag har en kungspudel, kör moser max 45.
Tycker att den är bra, men den blir varm rätt fort. Annars så fungerar den perfekt.

Har hört att kattklippning kräver starkare maskiner än hundklippning.

Är också på g att köpa oster till mina katter.

OT men HUA för att handklippa två kungspudlar! :eek:
Vilket tålamod du måste ha människa :D

Hej. Jag har mellanpudel och en häst. Båda klipper jag med min Moser max45 vilket funkar jättebra.

Om du köper Moser så tänk på att det verkligen blir en Moser Max45. Det finns andra Moser-maskiner som är jättebilliga men med mycket sämre motorstyrka.

En sak att komma ihåg är att alla Oster-skären passar på Moser Max45 :)

Haha, ja som sagt, jag börjar bli lite less:D
Det är inget som man ska komma på o göra tio på kvällen precis:p

Okej, bra:) Då blir det nog att köpa den. Var på Djurmagasinet igår och där sa de också att det var bra. ;)

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: fixi
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 089
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka