Tricks! Hjälp!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Brummselisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 968
B

Brummselisa

Okej, sitter nu här med två sidor med olika tricks..men ena sidan är inte helt fylld än. Så hjälp: Behöver ca 7 tricks till!:eek: och min fantasi är slut.
Har självklart redan skrivit alla lätta som vacker tass, kram, krypa m.fl. + alla freestyletricks från Frida Binettes sida så hjälp!
Använd er fantasi och hjälp lilla jag som måste fyllt sidan tills imorgon:eek:

Sv: Tricks! Hjälp!

Tända/släcka lampan
Hämta tv-dosan
Slå på tv:n

Har hjärnsläpp, kommer bara på praktiska saker för den late =)

:) Tack. Har redan tänd/släck lampan på listan men de andra var bra, tusen tack!

Stänga/öppna dörrar
Fälla ner toasitsen ;)
Hämta posten

Tack:) Har fått en del tips nu men uppskattar gärna fler..

Såg en film på AFHV där hunden sprang och hämtade en näsduk när matte nös. Såg väldigt roligt ut. Ett annat roligt trick är ju att hunden nickar när man säger "eller hur?" eller att den slickar sig runt munnen när man säger "frolic".

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 671
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
16 288
Senast: LenaH
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
13 036
Senast: Milosari
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 757
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • tämja halvvuxna katter