Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

*kl*

Hade Mikaela med mig till stallet idag och hon tog några underbara bilder på tuffe när vi tricktränade i sjön;D

22311511.jpg

Stegra <3

22311549.jpg

Kunde blivit världens bästa bild<3 jag sabbar den i bakgrunden, snyggaste minen XD

22311620.jpg

Courbette i vattnet<3<3<3 (ja jag är med och sabbar på ett hörn här också XD )

Vi körde ligg i det grunda vattnet med men det va inte så poppis tyckte tuffe och va snabbt upp på fötterna igen^^;

men din häst kommer ju ligga på fem min så fort du kommer till rebecca!liggandet kan man lära ur båda:)

haha aa :) eller så kommer han låtsas som han glömt av allt:P Nä, men jag tror det kommer gå bra, det skulle vara jättekul att lära honom det iaf :D Det måste vara bra för en häst att kunna :)

Den första va verklgen superhärlig! jättefin bild och söt ponny:)

Jo det tror jag inte kommr bli några problem! och vi kräver bilder allihopa här på trickträningtråden;) så langa in dom;)

Här kommer 2 bilder. Har bara dessa med trickträning, Det är lite svårt att ta själv tkr jag :d.

atlas-tricktraining_13842749.jpg

Tagen av Rebecka, sista dagen på Hällekis :( <3

trick01_13647213.jpg

Tagen av mig :D.. Lägg snälla INTE märke till min konstiga arm :angel:

Senast ändrad:

Så fina ni är! haha ja det är lite svårt att ta bilderna själv:D

Här är en ny film, helt värdelös egentligen men de som ens orkar trycka på länken får väl lida i en minut eller så...
passet gick skitdåligt också och jag red ur bild nästan hela tiden hihi..

http://www.youtube.com/watch?v=o2txiCo7unA

trickridning_0007.jpg

trickridning_0017.jpg

hehe, Tack tack:)

Filmen va skitfräck tyckte jag, hästen ser ut att gilla det med! Tycker det är facinerande att man kan lära hästen att hantera det i trav och galopp!! :D

haha tack:D ja han tycker iaf han är skitfräck, han älskar det:D

Sshameless - jag bara älskar dina kort och filmer på dig & din häst!
Ni sprider sån glädje och vilja!
Åhhh så fina ni är! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 107
Senast: lirco11
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 218
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar