Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ifall det står någonstans att hästen är triangelmärkt.
Okej, det är bra. Då kan man ju inte fuska och omförsäkra hästen. Tänkte att det nästan måste vara nåt sånt annars är det lite konstigt tycker jag.Min triangelhäst har en stämpel från försäkringsbolaget på första sidan i sitt pass, "Delersatt" står det.
Fast nån stämpel i passet har inte min triangelmärkta häst.Okej, det är bra. Då kan man ju inte fuska och omförsäkra hästen. Tänkte att det nästan måste vara nåt sånt annars är det lite konstigt tycker jag.
Okej, det är bra. Då kan man ju inte fuska och omförsäkra hästen. Tänkte att det nästan måste vara nåt sånt annars är det lite konstigt tycker jag.
Jo, krävs det inte ett veterinärutlåtande vid nyförsäkringar? Har jag för mig.Fast enda gången mitt försäkringsbolag sett någon av hästarnas pass var när denna triangelmärktes, så det är ju ändå jättelätt att luras och försäkra i annat bolag om man så vill. De inspekterar ju inte hästarna vid nyförsäkring heller.
Jo, krävs det inte ett veterinärutlåtande vid nyförsäkringar? Har jag för mig.