Sv: tretorn

Här är det sammetshjälm, vita handskar och läderstövlar som gäller..

IMG_4021.jpg

..or not!

Jag fullkomligt ÄLSKAR tretorn! :love:

Beror på vad man ska ha dem till..

skulle kunna tänka mig ett par att ha och mocka skit i, hämta häst i lerig hage o liknande

att rida i??? då anser jag dem vara avskyvärda

har dessutom en kompis som nu är inne på sitt fjärde ersättnignspar(!) på ett år då alla andra gått i sönder (försäljaren bara suckar när hon ser henne :rofl: ) och hon är långt ifrån ensam..

Dom är ju skitkaxiga! Speciellt dom röda. Men jag skulle aldrig köpa ett par själv, eftersom jag e så himla konservativ och tråkig :D

Dom är sjukt sköna, men kankse inte nått jag skulle tävla i!:p
men skulle gärna kunna ha ett par svarta att rida i hemma:D

I början när de kom lovade jag mig själv att jag aldrig skulle tycka dom var snygga.. Men motvilligt börjar jag faktiskt vänja mig.. De ljusblå är faktiskt riktigt fina.. Men jag skulle aldrig köpa ett par själv, inte än så länge i alla fall!

Jag tycker de ljusblå är fina, faktiskt. Vet dock inte vad det finns för skaftlängder på dem för jag får alltid måttbeställa för att saker ska passa. Skulle kunna tänka mig att ha ett par att rida i hemma och på träning men inte när jag tävlar.

De är inte min stil alls, men bryr mig inte om andra har dem.
:p

tycker absolut du skall ha de röda då när du tränar! :devil:

Bland det fulaste jag har sett! Jag fattar inte att MB varit med och designat detta hemska. Och vilket pris!!! Sedan får jag vara konservativ hur mycket som helst men de kommer aldrig in i mitt hus.

det tar nog ett tag innan de blir accepterade av dressyren, hihi. (på tävling dårå) men det vore roligt om ngn vågade! :D
själv tycker jag de inte är så tokiga :laugh:
hade jag haft en massa pengar så hade jag nog köpt ett par! har provat dem i butik o de är riktigt sköna! :d

verkligen INTE fina... tänk vilken skillnad det är på smaken. Hur kan det igentligen vara sån skillnad bara på grund av inriktning och intresse?

Håller med de flesta här!
Jag funderar på att köpa ett par i marinblått.
Förstår att de som tävlar dressyr inte vill komma
med ett par tretornstövlar. Inte riktigt rätt tkr jag.
Däremot tycker jag det är fint i hoppning. :D

Jag tycker dom svarta är ganska coola. Skulle aldrig köpa dom själv eller så. Dom andra färgerna är hemska!:crazy:

jag är en hoppryttare som konverterat till dressyr så därför e jag så van vid dem och gillar dem faktiskt :) Skulle mkt väl kunna tänka mig att rida i dem och tävla i dem, men för min del e de nog mamma som svimmar på kuppen :P

inte till dressyr, och inte dom röda men de svarta är väl okej. Det har nog blivit en modegrej mest, egentligen är dom inte så snygga som alla tror. :p

KL
Fula o inte prisvärda, men så är de kanske sköna men framförallt moderiktiga:devil:
Tur att man mer eller mindre :angel: skiter i vad som är mode;)

Går heller inte i skyhöga klackar- med röd insida av klacken- vad de nu heter:grin:

Jag - dressyrfrälst, skulle kunna tänka mig att rida i dem till vardags men det känns som att de är lite för dyra för vardagsridning...ett par mörkblåa skulle va kul att ha om jag fick dem. Skulle inte köpa dem själv dock...;)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Fiorano
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
60 291
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30