BernT

Trådstartare
lite nyfiken på vad ni dressyrnissar tycker om Tretornstövlarna?
Fina eller hemska? :D

Sv: tretorn

Jag tycker om dem, särskilt de ljusblå och de bruna...
Men jag skulle ALDRIG ha dem på tävling utan skulle bara ha dem som hemmastövlar...

Ne fy vad fula dom är! Tycker dom bruna ser ut som en pepparkaksgubbeben. Sen kanske dom är sköna men jag hade hellre köpt dom nya som Nike kommer ut med:)

haha jag har de röda :p
anledningen till att jag undrar är att jag ska rida för en riktig 'dressyrsnobb' (;)) om en vecka men jag vet inte riktigt om jag borde ha mina knallröda stövlar.
tänk om han svimmar av förskräckelse haha.

haha jag har de röda :p
anledningen till att jag undrar är att jag ska rida för en riktig 'dressyrsnobb' (;)) om en vecka men jag vet inte riktigt om jag borde ha mina knallröda stövlar.
tänk om han svimmar av förskräckelse haha.

haha, en sån tränare är väl inget att ha??:D

Men jag måste hålla med några andra här asså, de ser förhemska ut:angel::grin:

men ni dressyrare är ju så konservativa, och han är väl lite äldre så jag tänkte att han är säkert anti allt modernt haha :angel:

men ni dressyrare är ju så konservativa, och han är väl lite äldre så jag tänkte att han är säkert anti allt modernt haha

Min dressyrtränare tycker att min ponny är supersnygg när vi har turkost, knallgult och snorgrönt :angel:

Men ja Tretorn stövlarna är hiskeligt fula!

Jag tycker de är läckra men skulle inte ha dem till tävling.

Men på träning skulle jag utan problem kunna ha ett par röda på mig!

Sorry :D

Risken finns att tränaren vänder när han får syn på er. Det sticker kanske lite i ögonen på honom.

Nej, det är klart man kan ha dem på träning.

:laugh:

Måste mot min vilja erkänna att jag börjat vänja mig vid utseendet, iaf de svarta. Skulle möjligen kunna täna mig dom som sommarstövlar i skogen. Men jag lägger hellre pengarna på ett par läderstövlar som jag kan ha "till allt" istället, Tretorn är ju inte billiga direkt...

i början tyckte jag det var riktigt fula, men nu tkr jag dom är riktigt coola.

Men jag själv skulle inte vilja ha ett par tkr det är stövlar som passar små hoppande ponnytjejer väldigt bra=)

Lillasysterstövlar ;)

Tycker dom är snygga! tävla i dom? humm.. helt ok, på Lokal nivå men dock inte i någon annan färg än svart!

tja det är väl lite kul med ny design på saker och ting, men tretornstövlarna...snygga är de ju inte direkt

Tycker att dom ser sköna ut, men dom är enligt mig fruktansvärt fula :crazy:

Dom ska tydligen vara jättesköna :D
Fast suknar mer efter ett par läderstövlar med snörning längstner :'D

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Fiorano
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
60 291
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar