Treasure Isle

Therese1988

Trådstartare
Finns det någon mer än jag som spelar detta spel?

Det är alltså ett spel på facebook av samma tillverkare som gjort farmville. :)

Jag började spela det för ett par dagar sedan och har lyckats klättra upp till level 12. :D
 
Sv: Treasure Isle

Jag spelar oxå. Men jag tycker Treasure Madness är roligare. Där finns det små spel längs vägen. På TI är det ju bara gräva o hacka grönt.. lite tråkigt i längden.
 
Sv: Treasure Isle

Jag spelar det, är på lvl 30 och börjar som många andra tröttna på det. Det strular en del och det är väldigt ojämt fördelat med gemsträden.
Vi är 12 på min lista och fördelningen är:
gula 2
gröna 2
röda 3
lila 5
blå 0
på ytterligare 30 inbjudna finns bara 2 blå vilket gör att chansen att göra alla öar minskar drastiskt. Jag vägrar att betala för onlinespel.


Spelar också, som Prosit, Treasure Madness (lvl 237 :o). Det tycker jag är ett roligare spel.

Vill du ha fler grannar är det bara att PM:a :idea:
 
Sv: Treasure Isle

Haha jag gör :D
Tycker det är sjukt beroendeframkallande att hacka sig fram :angel:
 
Sv: Treasure Isle

Hihi! Nämen Tess, är du så beroende att du skapar en tråd om det på buke ;) Jag levlar snart till 24 :angel::grin:
 
Sv: Treasure Isle

*kl*

Här är en till som fastnat i hackandet :angel:

Har spelat Treasure Madness också, men la ner det ganska snart, kommer inte ens ihåg vad det var för nått, kan inte satt några djupare intryck :p
 
Sv: Treasure Isle

Spelar också,:laugh:
Blir irriterad när de blommor eller stenar man ska hacka tre gånger på hänger sig så man får gå ur spelet och in igen för att hacka klart.
Annars är det kul men inte lika kul som Farmville.
 
Sv: Treasure Isle

Hmm för mig krånglar inte det spelet något.
Däremot Farmville och Petville krånglar hela tiden.

Är på level 12 nu:)
 
Sv: Treasure Isle

Har precis börjat :)

Kan man få energi på fler sätt än att äta frukt eller vänta på att det fylls på?

Vad ska man ha gem´s till?
 
Sv: Treasure Isle

Du kan antingen be dina vänner att skicka frukt eller energipack :)
Så fort du levlar så får du också fullt (så har du inte långt kvar så levla!)
Gem's är till för att öppna portar som kommer sen :)
 
Sv: Treasure Isle

Knapplån.

Nu har jag också börjat spela. Inte bra med tanke på hur lätt jag fastnar och hur lite tid jag har till sånt där :S
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp