Treasure Isle

Sv: Treasure Isle

Jättesegt här oxå.
Ett annat tips för att samla XP när man snart ska levla är att gå hem till sina grannar. Då får man XP om man röjer deras strand.
 
Sv: Treasure Isle

kl

Blir lite arg....
Hade massa frukt i ryggsäcken och i morse var alla "tre dagar kvar" för jag har sett till att använda de med kort datum. Döm om min förvåning när jag någon timma senare ska använda min frukt och ALL frukt var rutten, även den jag samlat på mig samma dag:mad:.

Dessutom har jag inte kunnat skicka gåvor på flera dagar.
 
Sv: Treasure Isle

*KL*

Skakar liv i gammal tråd...

Finns det fortfarande folk här som spelar TI och TM? De är de enda spel förutom Bejeweled som jag tycker är roliga på Facebook, men jag verkar vara en av få i min bekantskapskrets. Orkar inte med spel där jag måste vara inne varenda dag eller hålla koll på tider. :laugh:
 
Sv: Treasure Isle

Jag spelar TI fortfarande. Men just nu har jag slut på kartor, och slut på TI-cash så jag kan inte köpa några kartor heller. Väntar på att valentin-kartorna ska komma. TM har jag inte spelat på länge, tröttnade lite. Går in när jag har extremt tråkigt.
 
Sv: Treasure Isle

Jag har samlat på mig massa map fragments dels från mina Poseidons(jag har ett gäng :D ), dels när jag spelat Monkey palace, så jag använder upp dem nu. Tyvärr har jag som sagt bara ett par grannar så det tar tiiiid för mig att få tillgång till nya kartor där man måste ha hjälp av andra.
 
Sv: Treasure Isle

Jag spelar fortfarande både TI (lvl 236) och TM (lvl 411). Tyvärr strular TI mycket för mig.
 
Sv: Treasure Isle

*knappen*

Jag har i princip slutat spela TI.. För mycket nya quests som var oändliga och bara strulade, för mycket strul, för mycket nytt utan att laga det som inte fungerar osv... Är på level 329 men funderar väl på att dra igång igen.. Behöver en större ö dock.. De ger oss en massa skit att sätta på ön o bygga men den är ju redan full från all skit man redan byggt. Idioti.
 
Sv: Treasure Isle

Så nu var jag tvungen att gå in o spela lite... Och äntligen kan man få en större ö! Wow. Det tog bara något år!
Men alla problem finns fortfarande kvar... Inte förvånad.. :p

men i princip inga nya kartor.. förutom de som kostar pengar har jag gjort alla, förutom de som nu är låsta för att jag inte kommit igång med dom questsen.. Tråååkigt...
 
Senast ändrad:
Sv: Treasure Isle

Jo, någon större ö lär jag nog aldrig få, har som sagt bara ett par, sorgliga grannar. :D Men ett tips är att bygga så många poseidonstatyer som du får rum med så har du iallafall hela tiden chansen att få nya guldbiljetter och mapfragments så att du kan spela om gamla kartor medan du väntar på nya.
 
Sv: Treasure Isle

Jorå, jag har 4 poseidonar, mer orkar jag inte bygga.. :p och som sagt så är jag level 329 (eller nej! 330! jag spelade ju så jag levlade upp...) så lite koll har jag.. ;)

Men jag behöver en ny granne för att få guldspaden så att jag kan få min större ö, så behöver du också en granne sååå jaaa... ;)
 
Sv: Treasure Isle

lizan då... fjäskar du efter grannar i forumet - ajjabajja ;)

Jag har väl slutat spela men man kanske skulle titta in idag och se... Slutade när den där vulkanön kom igång
 
Sv: Treasure Isle

Fick man inte det... :angel:


Vulkanen var ju rolig! :D
måste spela den igen när jag får ihop guldbiljetter så jag kan gå in, nån idiotgranne skickade lavamango till mig o den går ju bara o använda där inne så... :p
 
Sv: Treasure Isle

Jag har ju ingen makt över H&H, och är ju inte moderator här, så du får väl skicka en triangel till ullo och be henne göra det! :D

När jag tänker efter är det ju fullt logiskt, men det här är den enda speltråden jag vart med i, och i denna står det inget om det.. jag skyller på det.. ;)
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp