Treasure Isle

Sv: Treasure Isle

Jag spelar oxå. Men jag tycker Treasure Madness är roligare. Där finns det små spel längs vägen. På TI är det ju bara gräva o hacka grönt.. lite tråkigt i längden.

Samma här. Fast jag har inga kompisar som spelar Treasure Madness... :/



På TI har jag några stycken och level 31, men som sagt det är lite tråkigt att man inte gör annat än gräver.
 
Sv: Treasure Isle

jag spelar både madness och isle. =)

Jag har dock ett problem.. tror jag?
Jag ser inga saker i loggen där man ser farmvillesaker, statusar, osv från dessa två spel. Det ska väl synas där med? Och jag har kollatr inställningar och det ser likadant ut som på de spel som syns
 
Sv: Treasure Isle

Började igår och är redan "hooked"! :crazy:

Surt bara att det behövs olika juveler (just nu behöver jag blå juvel! :( )som verkar vara halvsvåra att få tag på?! Nån som har något bra tips?
 
Sv: Treasure Isle

*kl*

Just nu är det bara TI som gäller, har nästan övergett min farm :eek: Det är inte så kravfyllt, man måste inte komma tillbaka inom viss tid o skörda grödorna (eller jo, men det är ju bara två rutor). Lagom tidsfördriv som man kan strunta i om man vill, utan att behöva planera in det :p
 
Sv: Treasure Isle

Jag har blå juveler... :angel:

Logitech: Samma här. Skönt att det inte är så mycket att passa. Men väldigt spännande att hacka sig runt. :D
 
Sv: Treasure Isle

Har du blå juveler?! :eek:

Får man komma med en ödmjuk förfrågan, om du kanske skulle kunna vara snäll och skicka en till mig? :angel:

Jag håller men att det är beroendeframkallande att spela detta spelet, och du slipper ju allt damm och sand och annat som följer med i verkligheten! :D
 
Sv: Treasure Isle

Kom upp till level 5 i morse! :D Det går stadig framåt!

Vill ha fler grannar!! Ni är välkomna att lägga till mig om ni vill!!! :angel:
 
Sv: Treasure Isle

Knapp

Ett litet tips som jag klurade ut häromdagen - Om man inte har långt kvar att levla men slut på energi så kan man ta sig runt på olika öar där man behöver dynamit/bugspray och spraya/spränga lite! Då får du 5 exp. och levlar strax upp och får mera energi ;) Förutsätter ju att du har massa pengar, men det är inte något JAG lider brist på i alla fall. Värre är det med juveler.
 
Sv: Treasure Isle

Tack för tipset! Bra för oss som är nya i gamet! :D

Tessan: Tack för hjälpen! Hoppas du fick mitt PM?! ;):bow: You're the BEST!!!
 
Sv: Treasure Isle

Du är ond Tess, mycket ond ;) Tänk på att det är jag som sitter och ruvar på dina mangos ;) Plus att jag är på Level 51 och en halv nu :D
 
Sv: Treasure Isle

Nån mer som inte kommer in på spelet idag?
Krånglar extremt här nu:crazy:
Men de andra spelen funkar:confused:

Förövrigt får nån gärna adda mg :angel:
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp