Treårstest

hanna_shetland

Trådstartare
Ja, jag vet att det varit massor av trådar om detta men jag undrar om någon vet säkert vart och när det kommer att vara treårstest i år för ponny.

Får importer delta? :confused:

Hittar inget om detta på SPAFs sida.

Det är inte förräns i september som man visar ponnyerna på treårs, oftast, ex Södermanland har på Rockelstad den 11e sept i år.

Snabbaste sättet att hitta ställena är att gå in på den förening som är närmast dig och se om de har bestämt datum ännu.

En del har tillsammans med halvbloden redan i maj men det är som jag förstått ganska ovanligt.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 398
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Vet inte om detta tagits upp i hudvårdstråden, den är så bred så tänkte detta kunde få en egen tråd för det är säkert många som har...
2
Svar
20
· Visningar
1 668
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 725
Senast: Häst_
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 311

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka