Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Har blivit alledels för lite Buke, måste dra ner på skoltiden, nu är det slut på pluggandet så jag hinner med alla trådar här! :D
Vad är du för nån prick? (förutom oförskämd och spydig är jag dessutom väldigt nyfiken!!! :eek:)

Vet ni förresten, de tog dopingprov på en kuse i mitt premielopp i går.... (Inte min då)

Ingen går säker. :cool:

:o:cry::cry: Jag som trodde vi hade fått in nån ung läckerbit här... :cry:
Kan faktiskt inte rå för att jag e lite seg i tanken, bara för att jag smiter in i pauserna mellan konstiga foderföreläsningar... :crazy:

Där klarade du dig med blotta förskräckelsen då.

Med tanke på var jag har krånglat med Voltaren Gel på mig själv (häcken och mitt stukade finger) och så så har du säkert rätt, men jag fattade faktiskt inte att han skulle in för provtagning, jag trodde det var nåt annat.

Samma tränare åkte på 200 i böter för försök till att använda otillåten utrustning på sin andra häst. I ett premielopp? :confused:

:o:cry::cry: Jag som trodde vi hade fått in nån ung läckerbit här... :cry:
Kan faktiskt inte rå för att jag e lite seg i tanken, bara för att jag smiter in i pauserna mellan konstiga foderföreläsningar... :crazy:

Varför skulle inte jag kunna vara en läckerbit då? :mad:

Ett par ståltåhätteskor är jättebra om någon kommer och klampar en på ömma tår.
Jag fick mina via jobbet ;).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?