Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

haha, jag tror att han bara tycker det är roligt att prata med trevligt folk :D han är inte så blyg av sig.

Det är skönt med såna människor....

Jag får visst överge er... :crazy:

Som Tetrick nämnde i början an tråden "gympa-rider" jag mina kusar för instruktör och i dag sa instruktören att 8-åringen nästan ser ut som ett halvblod i bland när hon jobbar...:eek:

Hon är alltså 162 cm hög och 170 cm lång och älgar oftast omkring med näsan i vädret för att i bland få för sig att hon KAN och jobba på riktigt bra.

Eller, näääää jag har svårt att se mig sitta och trimma på en dressyrbana jämt... :smirk:

Det ska bli kul att se hur hon känns i jobbet på tisdag! :banana:

Dammar av en gammal klassiker! Alla kanske inte har sett när Ron Pierce tar farväl av Trond Smedshammer? Skiljeheatet i Kentucky Futurity Filly 2006, vinnaren heter Passionate Glide. Mer humor än så kan det knappast bli under ett travlopp. Otroligt att våga göra en sådan sak i ett så pass stort lopp dessutom! :D

Klicka och njut! :p

Kollade just på rekordförsöket på Tingsryd. De borde köra ett meeting varje sommar där. Typ fredag-lördag-söndag. Det skulle kunna locka mycket folk och även de bästa hästarna, kuskarna och tränarna? Och sedan lite show runt omkring, göra sin egen version av stochampionatshelgen ungefär?

det skulle nog bli en riktigt lyckad helg! vore ju underbart.. så att banan får en chans till att få besök av många bättre hästar :)

Åh nej! Nu har jag varit borta för länge... en ny trav-bukare har hunnit hit och skrivit 30 inlägg!!! Välkommen! :D

:rofl::rofl::rofl:

Det var ju JAG som skulle känna på den.... :devil:

Äh, sjutton vilken dålig inspiration jag har i kväll. Ska ju packa sel-väskan.... :o

ja kent knutsson är jätteduktig han också! jag fattar inte, han bara kommer med grymma hästar hela tiden :eek:

jag har tyvärr inte lyckats klura ut hans hemlighet.

Idag vann hans treåring Västerbo Paradise igen på 13,0. Den är fortfarande obesegrad efter 4 starter och verkar vara en riktig värsting.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar