Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

KL*

Netted & YaHilweh..... Passa på att säg Hejhej till Tribello nu. Vi hämtar honom i morgon, Söndag, för vinterträning här hemma.....

Dagens tvååringslopp på Mp:
Randy Eyecandy kom sexa, sist av de som fullföljde loppet, och fick 5 000 för det. Tiden 1.28.7.
Den som kom femma noterade 1.20.6...

Hur i helskotta kunde tränare/kusk och veterinär på Mantorp låta Klöver Kung starta???? Han var ju jättehalt! :mad: :mad: :mad: :mad:

Efter att ha sett BC för ston så kan man väl konstatera att det har varit en låååååååååång säsong för de som varit flitigast i elden...:angel:

Belgaren Christophe Martens leder kusk-VM. En av hans tre segrar har tagits med hästen Cosmic Legacy. Här en bild på det flärdfulla ekipaget:

24469-071103wdChristopheMartens.jpg

Hallå!? Ingen som har något att säga tex om dagens BC-finaler? :idea:

Jag blir alltid nervös när den vackre startar.
Han är som ett jumbojet som segar sig fram och jag tror alltid i sista sväng att nu tar bränslet slut men han ångar bara vidare!:bow:

Skrev tidigare i år att jag tror att Commander Crowe kommer bli det stora utropstecknet i 4-åringskullen och inte Going Kronos.
Men visst ser vi fram emot ett möte dessa fantastiska hästar emellan!!

Vilka underbara 4-åringar vi har i det här landet!

Senast ändrad:

Nu ligger de i med dopingproven! I fredags blev jag inplockad med min efter att ha kört ett lugnt jobb med ej-vojlock före tävlingarna.
Har dessutom fått åka in efter provlopp sista veckorna.
Eller så är det jag som är misstänkt..:cool:

Har ni tänkt på att de får ta dopingprov efter alla träningsjobb, även hemma på gårdar, på hästar i startbar ålder? Pratade lite med dopingkontrollanten. Det måste ju kunna bli konstigt ibland med exv avmaskningar..

Gulp...Behöver stöttning nu, har precis anmält Mia till uttagningslopp till Uppfödningslöpet...Inte alls nervöst, nejdå...

Nej men vilket trist spår! :(

Eller, det kasnke inte blir de här spåren?
Försök Jägersro 13 november, med kusk och tränare:
1. Innocoent Face – ej klar/Lutfi Kolgjini
2. Bad Loser – Ulf Norrby
3. Insect Face - Lutfi Kolgjini
4. Nadia Lavec – ej klar/Kolgjini
5. Barbie Tooma – Joakim Lövgren
6. Dedion Sign – ej klar/Tomas Malmqvist
7. Miaplacidus –Jan Henriksson/Linda Nilsson
8. Temazinc – Tommy Zackrisson
9. Texas Five – Kent Knutsson
10. Lexus S.R. – Conrad Lugauer/A.J. Loman

Senast ändrad:

Spår 7 blir skitbra för Mia, för hon är till döden rädd för gubben som sitter i bilen och liksom sticker upp genom taket :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar