Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

En syster till den kommande elitloppsvinnaren år 2009 Pampered Princess såldes just för $ 360.000
Köpare var Mike Andrew.

BEDTIME SONG
b f Windsong's Legacy - Bold Dreamer

Tommy B Andersson har fått ett eget Nobelpris för $13.000:
NOBELL PRIZE
b c Windsong's Legacy - Polyester Hanover

Det var ju den det stod i Ronden om eftersom den skulle få tvångsprissumma om man importerade den till Sverige (Stefan Persson ville ha den, eftersom han har systern i stallet).

Växlade till dollars i lördags på Forex åt min brorsdotter och är det någon gång man ska köpa amerikanskt är det väl nu!:D

6.50 var kursen på det något dyrare Forex!

Å du är så bra! Tack för länken! :love:

Tack för positiv feedback! :)
Ibland känns det som om jag sitter och bloggar för mig själv.

Svenskarna är på hugget idag med.Tommy B Andersson har handlat, likaså Fredde Larsson mfl.

Väntar spänt på vad "bukehästen" All Star Hanover (Katalognr 572) kan tänkas kosta. Har en kompis på plats som värderar henne till $40.000, med reservationen att marknaden är stekhet så hon kan mycket väl bli dyrare än så. Mamman Astrea Hanover var själv framgångsrik, men har inte hittills fött någon framgångsrik avkomma.

ALL STAR HANOVER
b f Cantab Hall - Astraea Hanover
MITCHEL SKOLNICK, HOPEWELL NJ $45,000

:banana::bump::banana:

Tack för positiv feedback! :)
Ibland känns det som om jag sitter och bloggar för mig själv.

Svenskarna är på hugget idag med.Tommy B Andersson har handlat, likaså Fredde Larsson mfl.

Väntar spänt på vad "bukehästen" All Star Hanover (Katalognr 572) kan tänkas kosta. Har en kompis på plats som värderar henne till $40.000, med reservationen att marknaden är stekhet så hon kan mycket väl bli dyrare än så. Mamman Astrea Hanover var själv framgångsrik, men har inte hittills fött någon framgångsrik avkomma.

Det var pricksäkert värderat! Bra kompisar du har. Jag tänker åka över om några år när jag har skrapat ihop lite dollars. Tänk om dina pricksäkra kompisar är där då också... Tralala.

Jag får samma känsla ibland, det här forumet är inte vad det har varit. Snart öppnar mitt eget för den som kan ge sig till tåls, men jag har så svårt att hinna lägga sista handen vid hemsidan.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar