Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Nu ska ni inte vara gnälliga... :idea:

Spöket har inte riktigt tiden att sitta och hänga med i travvärlden av någon anledning. :angel:

Så det är jättebra att ni sitter här och upplyser en ovetande...

Skulle det va nåt? :cool:

Kolla på mig då; första vintern på nyinförskaffade gården med "allt" att renovera och stall att bygga, 10 hästar att sköta utan medhjälpare, heltidsjobb på nytt jobb sedan några månader och migrän. Plus att jag ska sköta Buke! Känn på den då! :banana:

Men det är kul ännu så länge!

*kl*

Grades Singing är död. Hon var verkligen en helt fantastisk häst. Järnladyn :bow:

Dessutom något så ovanligt som ett riktigt toppsto som lämnat en topphäst.

Senast ändrad:

Pling Plong
Härmed kan deklareras att 2 av 3 av mina grabbar är i vagn nu och allt har förlöpt väl. Men i morgon är det dags för den sista "bäsen" och då är det inte HELT klart att man överlever :angel:

förresten................

Vi har ju en häst som heter Zandokan Boko, och det namnet är ju FÖR fult....ge mig tips till namnbyte, Boko kan han heta och årgången är väl Z skulle jag tro så vi kanske ska hålla oss där.

Kom along :bump:

förresten................

Vi har ju en häst som heter Zandokan Boko, och det namnet är ju FÖR fult....ge mig tips till namnbyte, Boko kan han heta och årgången är väl Z skulle jag tro så vi kanske ska hålla oss där.

Kom along :bump:

Zlatan Boko....
Zexig Boko...
Zverigesvärstalantis Boko...:angel:
Zigzag Boko...
Zuperstar Boko...
Zingoalla Boko...
Zmashing Boko...
Zzzzzleepy Boko...
Zanslöz Boko..........................:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar