Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

jag har ingen aning.. har ingen koll på vad de brukar betala för dem.

men jag hoppas och tror på att hon blir en liten dyring iaf :D

Hejhej....:banana:

Vad har hänt sedan sist i tråden? Johnny Goldfinger tog 2 000 idag...:bow:
Randy Eyecandy ska ut på Färjestad på måndag, vallfärdar värmlänningarna till travbanan månne? Nio hästar är med i programmet och åtta priser att fightas om. Spännande...:p

Randy Eyecandy startar även på Mp på lördag. Även där 9 hästar i programmet och 8 priser. En topptvååring är med i samma lopp, Follow Me Ås.

varför kan man inte skicka pm till dig? nr du är så hemlig fr du väl börja hänga på msn!

hans inbox är kanske full? fast det vore lustigt, då måste han legat i en jäkla massa med tanke på den korta tid han haft användaren :D

varför kan man inte skicka pm till dig? nr du är så hemlig fr du väl börja hänga på msn!

Jag har avbockat att ha en pm-box för jag får så märkliga pm när jag varit i blåsväder på Senil, f'låt, Senior...:rofl: MSN är avinstallerat, däremot så läser jag min mejl varenda dag och där är det fortfarande fritt fram för tatuerade finnjägare och andra trevliga människor....:banana:

Någon som vet hur det gick på Avkommeprövningen ??

Här är resultatet! Tre nya Elithingstar fick vi - Pine Chip, Supergill och Coktail Jet.

Värdebokstav Elit:
Coktail Jet
Pine Chip
Supergill

Värdebokstav A:

Gentle Star
Good As Gold
Juliano Star
Pearsall Hanover
Rite On Line

Värdebokstav AB:
Defi d´Aunou
Deliberate Speed

Värdebokstav B:

Armbro Trick
Easy Lover
The Bad Boy

Värdebokstav C:
His Majesty
Hitec Lou
Indian Silver
Kodac
Mack Abb
Petit Aubiose
Progress Value
Red Xing
Smok´n Lantern
Starchip Entrprise
Tibbe Lavec
Victor Victor

C innebär undermålig förärvning. Ungefär. Men det har ingen betydelse för hingstens betäckningstillstånd. De får betäcka ändå.

Sitter och läser på amerikanska travförbundets hemsida om exporterade hästar. Ett leende sprider sig över mina läppar, då jag undrar hur de svenska kommentatorerna ska lyckas uttala detta namn i direktsändning: Wowohwowohwowohwow! :rofl:

Randy Eyecandy var förresten sist idag igen, av sju startande. 5 000 fick hon besväret att knalla 1.27.4. Nästa uppgift blir i "Ghosts unghästserie" på Mantorp på lördag. Som om inte V75-jackpot vore nog! :D

KL

satt och strökolla lite på haststam.se och tänkte kika om det fanns nån bild på tummelisa.. men det gjorde de inte så jag kollade på bilderna på hennes avkommor istället.. (järvsöviking, eldfaksen m.m.) och såg att hon hade en sto avkomma tsm med järvsfaks född 2001.. gått hyfsat.. ingen jag hört talas om.. nu har hon fått en egen avkomma iår efter mörtvedt jerkeld.. lite läskigt med inaveln.. men samtidigt lite spännande..

samma årskull som min :mad: så man får väl hoppas att de slår fel ;)

tillägg: hur ofta händer det att stoet har högre avelsindex än hingsten hon betäcks med? :D tumlan som hon heter ligger på 131 och mörtvedt på 123

Och jag som inte är hemma... :eek: Men visst är det snöpligt att dra till Valencia när det är topptrav hemma... :mad: Men det kunde jag ju ha kollat... :p

Är det MIN tvååringsserie förresten??? :crazy:

Randy Eyecandy var förresten sist idag igen, av sju startande. 5 000 fick hon besväret att knalla 1.27.4. Nästa uppgift blir i "Ghosts unghästserie" på Mantorp på lördag. Som om inte V75-jackpot vore nog! :D

Lille Randy kunde väl ha fått starta i ålands tvåårings löp i lördags.. 4 startande, och stallkamraten var (pinsamt?) slagen från ledningen i 1609 m lopp som öppnades på 18..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 205
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 612
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar