Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

vad tråkigt.. :(

jag hann inte ner och kolla och ta kort tyvärr, det krockade med tysons värmning.

oh, vad kul då att han gick bra iaf.. hm tre omstarter, jadu...
det där med montélopp(starterna) ibland alltså dom är ju... :angel: hm ja ja..
men vad kul iaf :banana:

jasså, Tysons nya yrke kanske och vara modell? :D

hmmm jaa.. precis... *host* :angel::rofl:

jarå:D

Vilka fina pengar det finns att köra om när man har en hyfsad häst?
Kolla startlistan till V75:s Jubileumslopp, det är ju 400.000:- i förstapris, och inget överdrivet intresse bland fyraåringarna:

Startlista V75:s Jubileumslopp
1. Race Fan
2. Nisse Lenson
3. Victor Lavec
4. Brendon
5. Foretta
6. Gift Kronos
7. Heatison
8. Leviti

Tips från coachen!

Tänkte tipsa er om en fotosida där mycket travbilder läggs upp blixtsnabbt av någon som verkar ha det som yrke? Annars skulle väl inte vederbörande få stå på innerplanen och fota målstriderna? Travgalleriet, klicka.

jag tycker det är kul med sånt där.. fast iof så har jag ingen officell bokföring ännu.. jag glider med på mammas företag.. men har tänkt skaffa eget snart.. Men jag har ändå en liten pärm som jag sätter in kopior på alla kvitton och sånt :)

men det är väl så.. jag hinner nog tröttna :D

Suck.

Suck...

Den här sabla bokföringen tar aldrig slut. Finns det något tråkigare?

Vilken tur att jag aldrig praktiserat den ekonomiutbildning jag skaffade mig. ;)
Nu ska jag hoppa i säng, klockskrället väcker mig 04.45 imorgon.

Hoppas att ni alla får en underbar vecka full med tränings och tävlingsframgångar! :banana:

-KL-

det stora samtalsämnet bland gubbarna på backen är just nu beslutet att skära ner på tävlingsdagarhär hemma på kalmar.. mindre fredagskvällar (som går med vinst, speciellt resturangen) och fler lunchtävlingar.. förstår inte hur de tänker :crazy:

Sportbladets travbloggare Anki Dylicki har lagt upp några märkliga videos på några toppkuskar. Kanske kan det vara något för de drömmande unga tjejerna i travforumet? :p HÄR!

det bästa var väl ändå i den andra videon, när erik låg på rygg i gräset och sen kom någon passande mening i låten.. kommer inte ihåg vad det var för mening bara ;)

Törs knappt säga det... :angel:

Vi är på gång igen, gammeltanten hinner nog leka ett par starter till med matte innan pension... :o Hon har ju två år tills hon faller för åldersstrecket men än så länge är hon pigg och glad även om hon är klippt värdelös från springspår... :D Hon blir bara förvirrad och sätter benen fel och galopperar... :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar