Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Det finns bara en tränare jag kan lämna mina hästar till utan att få släkten efter mig - min morbror. Rolf Johansson på Axevalla.

Vet precis hur du har det! Flera i min släkt jobbar/har jobbat på Konsum, och här är man en stor bov om någon skulle se ens bil utanför ICA...:p

och han vart godkänd, pluttisen<3

ååh jag såg det :D så himla kul! han är bäst :bump:

Tyson vart 6:a.. han startade från 40m tillägg, han har ju så mkt pengar på sig så det är svårt att hitta lopp. men han vart jätteduktig! jag fick värma!! :eek: haha var helt chockad, men det gick bra! pigg häst bara :cool: men han var jättefin i värmingen. och åsa som red sa att han kändes jättefin.. det vart 3 omstarter.. :mad:.. och han laddade extremt mkt varje gång.. sen fick han en häst som galoppera framför honom så ja.. han gjorde ett superlopp ändå gulleplutten :love: sprang på 16,9, vinnaren sprang på 17,3.

han fick förresten stå fotomodell igår ;)

Ja, med Tyson hade du gjort ett bra jobb! Grattis!

Nyss hemkommen från spelbutiken. Några killar ondgjorde sig hur svårtippat det är med kallblodslopp på rikstotokupongen. Jag kände mig tvungen att informera dem om att i det forna V65:s barndom, innan V75 föddes, så bestod det avslutande loppet av ett galopplopp. De såg ut så här...---> :eek:

Det kunde mao varit värre....:cool:

Någon som vet hur detta namn skall uttalas: Deweycheatumnhowe?
Det är ju en framgångsrik tvååring som heter så,
så det är kanske lika bra att lära sig säga det också....

Kul med trav?

Hahaha...vad ska man säga? Lägga ner tippandet på hästar? :D
Sitter med de två första loppen rätt och spik på Citation från ett perfekt andraspår bakom bilen. När bilen börjar rulla så är ettan (Garros) plötsligt struken och Citation bommar spets från innerspåret och blir sedan fast med rubbet. :cool:

:rofl::rofl:

Visst är det tjusningen med travsporten ha ha :crazy:. Ibland blir man riktigt trött på det faktiskt, men han såg fin och rapp ut :D

:rofl::rofl:

Visst är det tjusningen med travsporten ha ha :crazy:. Ibland blir man riktigt trött på det faktiskt, men han såg fin och rapp ut :D

Just nu är jag en högst tillfällig förespråkare av open stretch...:cool:

För övrigt....

Det är något lurt med hela den här gulddivisionshistorien? :cool:
Den sena strykningen, såg ni hur Bergh undvek kameran? Hur han flackade med blicken? Spelstöt? Utredningen har nog redan startat...:cool:

ååh jag såg det :D så himla kul! han är bäst :bump:

jaa, min lilla pojke :love::bump:
eller ja min fd.lilla pojke :smirk:
men sak samma, snutten vill ha tillbaka hnm! :crazy::(

Tyson vart 6:a.. han startade från 40m tillägg, han har ju så mkt pengar på sig så det är svårt att hitta lopp. men han vart jätteduktig! jag fick värma!! haha var helt chockad, men det gick bra! pigg häst bara men han var jättefin i värmingen. och åsa som red sa att han kändes jättefin.. det vart 3 omstarter.. .. och han laddade extremt mkt varje gång.. sen fick han en häst som galoppera framför honom så ja.. han gjorde ett superlopp ändå gulleplutten sprang på 16,9, vinnaren sprang på 17,3.

han fick förresten stå fotomodell igår

oh, vad kul då att han gick bra iaf.. hm tre omstarter, jadu...
det där med montélopp(starterna) ibland alltså dom är ju... :angel: hm ja ja..
men vad kul iaf :banana:

jasså, Tysons nya yrke kanske och vara modell? :D

Roar mig med att se en massa travlopp på yoyube för närvarande. Och jag måste bara tipsa er om Snow White. Har ni sett maken till tvååring? :eek: Klicka

Någon som vet hur detta namn skall uttalas: Deweycheatumnhowe?
Det är ju en framgångsrik tvååring som heter så,
så det är kanske lika bra att lära sig säga det också....

:) Lovar att komentatorerna hoppas på att den inte ska vinna så de måste säga Deweycheatumnhowe fort, ofta och snabbt
:rofl::rofl::rofl:

Snow White.... Kan bara säga JÄKLAR vad läckert !!!!

Gud va "dretdålig" våran häst var då i premien :crazy::crazy:

Hoppas verkligen det ser bättre ut när det gäller senare:angel::D

Nä sååååååå illa är det nog inte :D

Dan Åke himself skulle nog inte köpa en så dålig häst, men prestationen i fredags hade väl en del att fundera över...men alla vet vi väl att unghästar har sina dagar dom med ( han hade bara varit oinspirerad och trög hela tiden)
Facit ser vi ju nästa år.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar