Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Hon gör en "Commader Crow". Har ett långt tävlingsuppehåll iför årets viktigaste uppgift,Uppfödningslöpningen.

Ja det är den Thune har. Har du sett henne?

nej inte jativa , men thune träffade jag förra veckan :rofl: , vet inte vart han har henne nånstans, men ska höra med honom nästa gång jag ser honom....
min står ju innne på banan några veckor till om du vill in o se henne ( i dagfinns stall)

Om du pratar med Thune måste du skvallra sen!
Skulle va kul att se din pålla, får se om det passar, annars får du fota!

-KL-

på fredag blir det spännande! :D

Tyson Hornline startar i ett montélopp här hemma på kalmar, då får vi se om jag gjort ett bra jobb med honom eller inte :angel:

Då ska jag hålla ögonen på Tyson.... Om det inte går så bra får väl Lasse skälla på dej, du vet sådär han gör med Nisse eller vad hunden nu hette.... Har inte träffat hunden sen den var valp, men jag förutsätter att Lasse är lika mesig med den nu som då....

Är du hos Lasse stadigt? I så fall kanske du träffat lilla 2 åringen Tribello som Lasse har där tillfälligt (Stefan A:s som står i utebox). Honom kallade Lasse för "liten fikus" när vi snackade om honom för 4 månader sen, i förra veckan var han "lovande men liiiten" och ska ju Prema på fredag. Han e för go' Lasse mannen...

ja gör det.. haha. jag hoppas han vinner, han är i ganska fin form nu, och han KAN ju faktist springa den här hästen.

haha ja men Lasse är ju lika "mesig" med både hästar o hundar.. :)

japp, jag är där 5 dagar i veckan.. och ska börja jobba helger sen när jag kommit in i allt. Tribello ja, han är en helgo kille!! :love: men liten, haha. lasse tycker om honom.

jag såg dig förra veckan, på onsdagen, när marie körde provlopp? ni stog ju och snackade lite med lasse. jag hade en blå jacka på mig, höll på att höa hästarna.

Vi ses nog igen på fredag. Dels MÅSTE vi ju bara komma och kolla på hur det går för Tribello och dels kör Lasse vår Basnäs Chesselina i lopp 9....

-KL-

på fredag blir det spännande! :D

Tyson Hornline startar i ett montélopp här hemma på kalmar, då får vi se om jag gjort ett bra jobb med honom eller inte :angel:

Sitter du upp, eller är det någon annan?

Kolla våran 2 åring som ska prema också ( kalmar)
Love Heart heter han och jag väntar på rapporter från er :D

ska bli! :D

jag hinner kanske ta kort också!
jag vet inte riktigt.. Tyson startar ju i lopp 2.. så det kan bli tajt. men jag ska försöka :D

Jaaa, kort vill jag ha :bump::bump::bump:

Vet faktiskt inte ens hur han ser ut...klart du hinner, det är ju flera timmar emellan :p

haha vet du inte? då blir det kanske en överraskning då :angel:

jodå, det tror jag också! :D vi har ju också en ut i premieloppet, konies Tribello!

Aha, nu kan Martha och jag leka "ilskna konkurrenter" här tills på fredag i alla fall... hihi

Erik Svensson slår till i dagens tvååringslopp på Solvalla. Denna gång bakom Livi Dive, som tjänar 5 laxar på att knata in som åttonde och sista häst på 1.34.3. :bow: Resultatlänk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Säng
  • Valet i USA