Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

hmm.. är man en duktigare hästskötare för att man kör en extra tur på sin lediga tid? :cool: oftast är ju hästarna också lediga när man själv är ledig.

Tror nog också att hästarna mår bättre av att sova än att jogga mitt i natten...:D

Måste man jobba på nätterna så har man antagligen latat sig under dagen....;)

Så du selar på vid midnatt då? :D

I Frankrike är inte krogarna bara öppna på nätterna. Poängen är nog att hon ger lite mer av sig själv än andra hästskötare. Tycker inte att det är något fel med det. Det är väl bra att hon är engagerad? Man kan ha ett liv vid sidan om trots det.

I Frankrike är inte krogarna bara öppna på nätterna. Poängen är nog att hon ger lite mer av sig själv än andra hästskötare. Tycker inte att det är något fel med det. Det är väl bra att hon är engagerad? Man kan ha ett liv vid sidan om trots det.

Okej, du har rätt. Men jag undrar vad hans övriga hästskötare tycker? Killar och tjejer som jobbar uppåt 60 timmar i veckan och sedan kopplar av med vänner och vin på krogen på lördagen. Helt vanliga ungdomar mao.

Men de har ju valt det själva.

Ja, men min poäng är att de ska inte behöva läsa tjuvnyp från travtränare när de roar sig på lediga stunder. Tvärtom, att koppla av från jobbet gör dem till bättre hästskötare i mina ögon.

Jag tror nog att Lutfi menade att hon var mer engagerad än andra "vanliga" hästskötare och jag tycker nog att hon ska ha credit för det. Bara för att hon inte går på krogen så betyder ju inte det att hon inte kopplar av på lediga stunder.

Jag tror nog att Lutfi menade att hon var mer engagerad än andra "vanliga" hästskötare och jag tycker nog att hon ska ha credit för det. Bara för att hon inte går på krogen så betyder ju inte det att hon inte kopplar av på lediga stunder.

men jag tycker i så fall att det var ett dåligt sätt att uttrycka sig..

Var det rätt hästar som vann SM? Värdiga vinnare?

Såg inte förrän nu att du köpt en Zassa.Vi var jätte nära att köpa hennes stora syster Jativa:)

Men hallååååååå! :bump: Hur är det med travintresset? ;)

Såg på trav365 att min hemmabana blivit utsedd till landets tråkigaste bana av en panel bestående av 50 kuskar.
Jippie, äntligen i topp ........:D

Har kompisar som jobbar hos L**de... Dom har inget liv, jobbar fruktansvärt mycket. Iaf dom som får ansvaret att ha dom fina hästarna. Kan ringa kompisen kl 8 en fredagkväll och hon kan stå och borsta en häst eller vara på väg hem från vet... Så ja, han uppskattar nog en skötare som jobbar dygnet runt och inte slösar tid på krogen... :D

Var det rätt hästar som vann SM? Värdiga vinnare?

Rätt vinnare i lärlings-sm iaf! Hade Skip Dimanche som 2-åring, när han var en hopplös liten spännins som inte kunde trava snabbare än 2,30-tempo... :p Väldigt söt pålle! Tänkte åka inom på tisdag med lite morötter till honom :love:
Camilla är ju helt enkelt bara bästa stoet i år, så där är det ju inget tvivel.

Är det någon som hittar svaren på travenkäten av trav365??

Såg inte förrän nu att du köpt en Zassa.Vi var jätte nära att köpa hennes stora syster Jativa:)

Jativa ? Är det den Thune har tro?

Har inga bilder...men hon är op för lös benbit redan..en stor snygg mörkbrun märr är det , ca 1.60 i manken och trevlig att se på...dom som sett henne i premien är alla impade så vi får se om hon fortsätter utvecklas åt rätt håll..... ( annars kanske hon är billig om nåt år :angel: )

Vetnivad...:cool:...Randy Eyecandy startar inte den kommande veckan heller....:eek:

Nu är det sannerligen lågsäsong.....;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar