Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Han har både råd och är van. Inte första floppen han köpt dyrt. Det finns andra hästägare det är mera synd om :angel:.

Micke Nybrink skriver i sin krönkika att travfolk består i delar av samhällets bottenskrap och är en riktig dårmagnet.
Hade Nybrink haft det minsta självinsikt så hade han insett att han själv verkligen kan ta fram människors sämsta sidor. Själv är jag sugen att länka honom "Lika som bär "-tråden :angel:.

Micke Nybrink skriver i sin krönkika att travfolk består i delar av samhällets bottenskrap och är en riktig dårmagnet.
Hade Nybrink haft det minsta självinsikt så hade han insett att han själv verkligen kan ta fram människors sämsta sidor. Själv är jag sugen att länka honom "Lika som bär "-tråden :angel:.

Jo, men de han skriver om i krönikan är ju verkligen patetiska? :crazy:
Varför häckla honom, och framför allt, varför blanda in hans barn?

Han har både råd och är van. Inte första floppen han köpt dyrt. Det finns andra hästägare det är mera synd om :angel:.

Haha, sant. :D Men affärsmänniskor har ju som drivkraft att göra vinst, så det svider nog även för dem att göra en dålig affär även om plånboken fortfarande är lika fet.

Som Tommy Jacobsson.
$1.5 miljon för Surtees Hanover kan visa sig vara en bra affär, men är ändå en droppe i Kattegatt för honom.

Jo,det är klart dom är. Men Micke Nybrink är patetisk varje gång han visar sig i rutan :angel:.

SM-dag på Åby!

Startlista SM, Gulddivisionen
2.640 m auto
1. Lass Drop
2. Tunk Nafets
3. Skogans Joker
4. Arras
5. Order By Fax
6. Wiss Night Hawk
7. Torvald Palema
8. Colombian Necktie
9. Super Light
10. In Cap n'Gown
11. Triton Sund
12. Digger Crown

Startlista Sto-SM
2.140 m auto
1. Camilla Highness
2. Spoon Hornline
3. Mireille Ås
4. Magnifik Girl
5. Riva del Sole
6. Lotuschic
7. Electra Skift
8. Fama Currit
9. Deni Cheval
10. Sweet Cocktail

Det blev Björn Goop på Super Light! :d
Tydligen så håller Westholms kvinna inne med skatten, och över definitivanmälan. :p

Och Johan Untersteiner sitter upp bakom Colombian Necktie.

Åh hur går det? :bump:

alltså Malin hjäääälp, jag sitter och bölar nu ju... eller ah typ, nära... haha

usch jag är så känslig för sånt här.

det går bra! :D satt på henne idag! longerade henne ett par varv med sadeln, sedan hängde jag på henne för säkerhets skull, men hon brydde sig inte, så jag satt upp. först ville hon inte gå fram, och la till en liten bockning, men sen efter lite övertalande gick hon som hon inte gjort något annat :D red ett varv sen hoppade jag av och berömde henne massor ^^

hon är riktigt het på gröten, även när vi bara är ute på promenad.. men ja, det är ju en tap inare vi snackar om :cool: :rofl:

men aah :love: jag satt också och lipa typ :love:

Mellby gård måste väl vara klart missnöjda. Tänk att betala provision på den summan, eller det kanske vart gamla ägaren som fick betala det:angel::angel:

Tycker att Åby fått till bra SM fält såhär i 11 timmen:):)

Tips från coachen

Någon som behöver en gratis ridhäst? Klippt från www.stallgoop.se:

"Om nån vill ha en ridhäst gratis har vi en som inte travar så bra som vi gärna ger bort The Chosen One är nammnet"

Den gamle hedershästen Jamille slår till som tioåring och vinner lopp på Sundbyholm ikväll på den fina tiden 1.12.6. :bow:

Vad gör man om hjärnan trallar "Hero" med Enrique Iglesias oavbrutet? :eek: Lobotomerar? :cool:

Btw...undras var den ytterst kunnige och påläste indyhope tagit vägen? :crazy:

Jag saknar också Indy, det var flera månader sen man hörde något livstecken därifrån... :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar