Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Läste nyss att min fölmärr har blitt av med det svenska rekordet för 5-åriga ston 2140 auto.........

Nä men vad tråkigt... Det smäller ju alltid högt att ha en rekordhållare i stallet! :idea:

Även om min var en valack... :p

Hejhej....:banana:

Vad har hänt sedan sist i tråden? Johnny Goldfinger tog 2 000 idag...:bow:
Randy Eyecandy ska ut på Färjestad på måndag, vallfärdar värmlänningarna till travbanan månne? Nio hästar är med i programmet och åtta priser att fightas om. Spännande...:p

Järvsöfaks framgångar ekar över Atlanten. "Coldblood"...:D
Men 42 raka segrar är väl kanske att ta i...

Minns jag fel,eller ska Americanese avelsvärderas i veckan?;)

19-20 november så ska de klämma lite på mina roterade testiklar:

"Avelsvärdering på Axevalla
Till avelsvärderingen på Axevalla den 19-20 november har följande hingstar anmälts:
Visas på plats: Adrian Chip, Americanese, Fraternity Party, Giant Superman, Gill’s Victory, Look de Star och Red Chili Pirat.
Hingstar stationerade i annat land: Abano As, Biesolo, Offshore Dream, Oiseau de Feux, Ozio Royal och Striking Sahbra
."

Någon som vet hur det gick på Avkommeprövningen ??

tänkte bara säga att tribbe är huuur söt som helst.. men ack så kaxig :devil: farligt kaxig alltså :p tur han är liten.

Appropå rekord..

Yrast i kommun upptäckte IDAG att vår hästs mamma Meadowbranch Erica, håller rekordet för utländska ston!! Pinsamt att inte ha koll på det!! :o

Tribbe är kaxig, ja lite sådär i alla fall.... Kaxig på ett barnsligt sätt var han här hemma i alla fall, nu efter premien ska han kastreras om delägarna kan komma överens och sedan tillbringa vintern hemma här. Rackarns vad pisk han kommer att få av sin mor om han kaxar mot henne.....

Nu sitter unge herr Goop på flyget mot Australien. Han ska tydligen blogga på stallets hemsida, det kanske kan vara kul att följa under detta kusk-VM? Hursomhelst verkar inte svenska ha varit det roligaste ämnet i skolan, "dåligast" är väl inget ord man använder när man kan säga "sämst"? ;)

Deweycheatumnhowe

På tal om Deweycheatumnhowe. Den obesegrade tvååringen tog inatt sin sjunde raka seger. Att Muscles Yankee-sonen duger som ridtravare efter avslutad karriär kanske kan skönjas på den här bilden? ;)

dewey-under-saddle.jpg

Tribbe är kaxig, ja lite sådär i alla fall.... Kaxig på ett barnsligt sätt var han här hemma i alla fall, nu efter premien ska han kastreras om delägarna kan komma överens och sedan tillbringa vintern hemma här. Rackarns vad pisk han kommer att få av sin mor om han kaxar mot henne.....

Jag är helt kär i den hästen :love:
Så otroligt påhittit, ur go liten häst.
Visst kan va ett monster att leda om han får tråkigt.
Men så underbar :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Förvaring verkstad
  • Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV