Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Såg just att det stod om den tidigare i tråden. *blind*

Fast 470k för den stammen är väl tveksamt betalt ändå....
Jag håller med allt fler svenska tränare som väljer att köpa på Lexington och spara ett års kostnader. Visst förlorar man BC, men...

Riktigt läcker!! :)

Är själv inte överförtjust i just fuxar (undrar om det är därför jag har en själv?? :angel:) men just Lugdunum och hans "kopior" brukar jag gilla :D

Kul med en lite annorlunda kombination som vinnare av Oaks! :bow:

Stort grattis till Catrin Fajerson som är väl värd denna framgång. Att hon är gotländska tycker jag är extra roligt, då gotlänningar ofta är duktiga hästmänniskor som ofta får hålla till godo med enkelt material. Dessutom trea i Kriteriet!

Kul att Johnny Takter får vinna ett storlopp! Den mannen är sannerligen magisk i sulkyn! :bow:

Kriteriet hade också en väl värdig segrare i Sahara Dynamite. Timo Nurmos framgångar är sannerligen ingen slump, och att Örjan Kihlström sitter i sulkyn är bara ett plus. Stort grattis :bow:

*banrapport*

Jag och den gode vännen var tidigt till banan. Solvalla hade en hurtig yngling som intervjuade publiken i direktsänd intern-tv. Turen eller oturen kom till akmraten som fick den "svårbesvarade" frågan i direktsändning:- Är du ofta på Kriteriet? Kamraten svarade blixtsnabbt: - Nää, bara en gång om året............

*banrapport*

Jag och den gode vännen var tidigt till banan. Solvalla hade en hurtig yngling som intervjuade publiken i direktsänd intern-tv. Turen eller oturen kom till akmraten som fick den "svårbesvarade" frågan i direktsändning:- Är du ofta på Kriteriet? Kamraten svarade blixtsnabbt: - Nää, bara en gång om året............

Den var bra. :)

kl

Ja, då har man varit på auktion i dagarna de tre och på kriteriet igår....Fick med mig mina 2 grabbar från naffa igår och som väntat var det bara att kliva på finkan, dom betedde sig exemplariskt hela vägen hem till Värmeland.......Diretkt in på travbanan och ikväll är det trav.....en av auktionshästarna (Staro Da Vinci) fick också bo på travbanan med mig..de andra tre åker ut på Krontorp....

Jag träffade bara Humlan o hennes Right Over som jag tyckte gjorde ett bra lopp men räckte inte ända fram......+ så vill jag ge Heidi Kemps storasyster en klapp för sin andraplats i går på Valla ( Elegance Kemp) bra átt kunna slå såpass bra hästar...

Nu är jag back in Business igen :D

Kul med en lite annorlunda kombination som vinnare av Oaks! :bow:

Stort grattis till Catrin Fajerson som är väl värd denna framgång. Att hon är gotländska tycker jag är extra roligt, då gotlänningar ofta är duktiga hästmänniskor som ofta får hålla till godo med enkelt material. Dessutom trea i Kriteriet!

Kul att Johnny Takter får vinna ett storlopp! Den mannen är sannerligen magisk i sulkyn! :bow:

sissel var underbart duktig.. :bow:
jag stog och skrek och hejjade, det är inte så ofta jag gör det, jag börjafde nästan lipa :rofl: men hennes mamma var något extra, sen så känner jag ägarna väl :D

verkligen jättekul! :bow::D:bump:

lite synd tycker jag dock om madde, lie detectors skötare.. hon var jätteledsen, fast stefan vart nöjd. lite synd att nursery rhyme skulle galoppera..

*kl*
Finns det nån "resultatlista" över hästarna som såldes på kriterieauktionen? En av mina favvopassisar hade en avkomma som skulle säljas, kommer inte ihåg nr...men märrens namn är Euro Beautiful:love:

Tackar!
Han blev såld iaf, så nu håller jag tummarna att det går bra i hans nya hem

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar