Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner att jag hamnar i en sån där knepig sits där - jag sitter ju själv och kör min häst på travhack på banan.
Vilket per definition är förbjudet det också.
Jag pratade inte med min "catchdriver" om det efter heller, vet inte om han såg det?
Eftersom det bara var mina hästar på banan och så den här är det ju inte svårt att lista ut vem som anmält då och där känner jag att jag sitter lite taskigt till med mitt relativt oskyldiga travhack?
Jag borde väl men vet inte om jag orkar ta fajten?
KL
Vad tycker ni om ST: s nya hemsida?
Känns spontant rätt mycket fräschare, men lär ju ta ett tag innan man hittar allt igen. Fiffigt med ett ägarregister också!
Sätt vanligt bett på och anmäl?
Vet inte om man inte får köra med pesoa men undrar hur man är funtad när man gör det
Har du orker och känner att du kommer ha orken (beroende på vem det nu var som körde med det) så gör det annars låt bli finns ingen anledning att låta något sånt här ta över ditt liv.
Jag som bara mött pessoa i ridning fattar inte varför det skulle vara så hemskt på en travhäst. Har sett betydligt skarpare/elakare bett på travhästar.
Jag tycker också att det är ett skitbett men inte speciellt skarpt eller elakt.
Om man inte tycker det är elakt att stänga av lufttillförseln kan man hålla med dig, men så tycker inte jag.
Ett travhack funkar ju inte utan vanligt bett så jag fattar inte hur du menar. Anledningen till travhacket är att det inte är tillåtet med bettlöst på banan. Men vem vet vad som händer en mörk kväll?
Och NÄ enligt utrustningsreglementet är inte pessoa tillåtet heller och betydligt sämre för hästen. Jag förmodar att du lärt dig hur det funkar vid ridning i och med din utb.? Tänk sen tömmar på det.
Vem har sagt något det tar över mitt liv? Sen att jag kan tycka att det är värt att ventilera vad för typ av korkad utrustning folk kan få för sig att testa på sin travhäst, det är en annan del av verkligheten.
Anledningen till att jag inte vet om jag orkar bråk är tidsbrist - hade jag haft tid att starta ställningskrig hade det inte varit några problem. men nu är tid min värsta bristvara.
Jag har aldrig sett ngn klara göra det med ett pessoa så jag menade inte det när jag skrev om skarpt bett utan tänkte på hur det påverkar munnen.
KL
Känns spontant rätt mycket fräschare, men lär ju ta ett tag innan man hittar allt igen. Fiffigt med ett ägarregister också!
KL