Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hittat tio men inte elva. TACK! Är du med?
ATG strör pengar i kring sig. De spenderar pengar hit och dit och kastar småsmulor åt hästarna.knapplån
ATG har anlitat advokater som debiterat 8 800 000 kr i arvode i målet mot Unibet om databasintrång.
8 800 000 kr. I arvode. Till en advokat.
Om nu ATG vinner målet mot unibet så ska ett giftigt skadestånd betalas. Ska vi gissa att det blir en ynka kaksmula åt hästägarna?
gulan
Detta var hur bra som helst skrivet. Undrar om man ska stöta på Trav o galoppronden att börja granska detta? Vet du om detta diskuteras något i travkretsar? Jag är bara på buke och sällan i travsvängenMm, det kan man undra.
Jag undrar också hur det har gått till när man har lämnat instruktioner till advokaterna.
Det är säkert ingen bluffräkning och den är säkert helt i enlighet med god advokatsed (man borde byta byrå, tralala) men när klient och ombud kommer överens om hur arbetet ska utföras så finns det olika upplägg. I det här fallet kanske man kan gissa att upplägget har varit; "Gör precis vad ni vill - kostnaden har ingen betydelse!"
Vilket är detsamma som att släppa ett gäng 7-åringar lösa i en godisaffär och säga "Ät och härja runt så mycket ni vill - kostnaden och ljudnivån har ingen betydelse!"
Detta var hur bra som helst skrivet. Undrar om man ska stöta på Trav o galoppronden att börja granska detta? Vet du om detta diskuteras något i travkretsar? Jag är bara på buke och sällan i travsvängen
gulan