Travfolkets snacktråd, del III

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travfolkets snacktråd, del III

Åh vilken fin bild! :love:

Gott nytt år på er alla traventusiaster! :bump:

Gott Nytt År till er alla och må 2011 bringa många segrar och framgångar till samtliga travfrälsta!

Alla ostartade kommer till start och alla gamlingar har kul i främre träffen!

:bump::bump::bump:

kl

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOP!!!

Animated-Walking-Monkey-Happy-New-Year-2011-Champagne-Bottle-01.gif

AM

Gott Nytt År, alla Trav-Bukefalister!!! :banana::banana::banana:

Jag tror att jag avslutade det här året genom att inviga Mantorps nya dusch i gäststallen! Jättefin! :love: Det var så mycket byggdamm på prylarna så jag tror de var oanvända innan!

KL.

Jag hade tråkigt och råkade börja se ett avsnitt av Stureplan- Solvalla. Jag kan inte rå för det men tyckte att det var jätte roligt. Jag har sett till avsnitt nio. Är det ngn som vet när man kommer kunna se tio- fjorton? Vill se nu :)

Det är som typ en dokusåpa som kanal75 gjort. Det är en bloggerska och klubbchef på Stureplan, Anna Hibbs som är hos Cleas Sjöström en vecka och ska lära sig trav. Hon är inte van att skita ner sig om man säger så. Men jag gillar henne lite.

knapplån

ATG har anlitat advokater som debiterat 8 800 000 kr i arvode i målet mot Unibet om databasintrång.

8 800 000 kr. I arvode. Till en advokat.

Liknande trådar

• Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?