Travfolkets snacktråd, del III

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travfolkets snacktråd, del III

Lycka till då! :)

Tack :) Det såg inte allt för farligt ut heller , några bra såklart men vi lyckades även få 1:a spår så vi är ju vi sargen där vi ska va :D....lucka tillslut ochhoppas på det bästa.
Sen kom "Bamse" med också , han har precis under 300 poäng och det är ju heller inte så mycket att hänga i julgranen..Men vi är med iallafall :banana:

roligt hoppas det går bra... själv har man med häst i comebacklöpet med förhoppning att han vill springa.. behöver startpoäng för att komma med i monté

En massa trams i media från ägarklanen om vem av Svanen och SHJ skulle träna hästen. Och det innan ens affären var i hamn. Smidigt.

Helt klart en insändare värd att begrunda! Man hör mycket bara på det lilla jag vistas på travbanorna... och att kallblodssporten av vissa kallas för en pseudosport må väl vara hänt ;) bara man kommer ihåg att räkna med den också och att gynna dess utveckling!

Jag hävdar ju bestämt att om det inte fanns kallblodslopp så skulle travsporten vara avsevärt mycket mindre intressant. I vart fall för mig personligen!

Mer lurvfötter och mer tjejer!!!

Helt klart en insändare värd att begrunda! Man hör mycket bara på det lilla jag vistas på travbanorna... och att kallblodssporten av vissa kallas för en pseudosport må väl vara hänt ;) bara man kommer ihåg att räkna med den också och att gynna dess utveckling!

Jag hävdar ju bestämt att om det inte fanns kallblodslopp så skulle travsporten vara avsevärt mycket mindre intressant. I vart fall för mig personligen!

Mer lurvfötter och mer tjejer!!!

Jag kan inte läsa artikeln just nu. Men måste ändå svara lite om kallbloden.

Jag tror att alla som håller till utanför "kallblodsland" är ungefär lika intresserade av kallblodslöpen som de är av dressyr eller hundkapplöpning (spelarna "kan" vara undantagna då de kan tvingas spela på kallblod i V75-spelet)
Jag ser strecket genom Sverige - jag har kanske sett 3-4 kallblodslopp IRL och jag tycker de även om de utvecklats har lite "ponnystuk" över sig. Ojämna hästar och utdragna fält på ett helt annat sätt än varmblodslöpen.

Förr var det exakt lika för ponnytravarna - det fanns inga tävlingar norr om Rättvik.

Hon är e. Cezio Josselyn som är e. Armbro Goal ( :eek: ) Moderstammen kan jag ingenting om alls.

*kl*

:mad::mad::mad:

Jag såg en häst tränas på banan i går med Pessoabett, tömmen i nedersta ringen...

Och det gick inte kontrollerat till. :crazy:

Jag känner att jag hamnar i en sån där knepig sits där - jag sitter ju själv och kör min häst på travhack på banan. :crazy:

Vilket per definition är förbjudet det också.

Jag pratade inte med min "catchdriver" om det efter heller, vet inte om han såg det?
Eftersom det bara var mina hästar på banan och så den här är det ju inte svårt att lista ut vem som anmält då och där känner jag att jag sitter lite taskigt till med mitt relativt oskyldiga travhack?

Jag borde väl men vet inte om jag orkar ta fajten? :o

*kl*
skall göra min mintedebut på måndag och såklart börjar jag tänka på allt som kan gå fel...
hur hanterade ni första starten?

Liknande trådar

• Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar