Travfolkets snacktråd, del III

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travfolkets snacktråd, del III

Och jag tycker den är klockren!

:D

Till och med gubben hemma, som är dator-analfabet hittar på på sidan..

AM

Jag gillar den också, tycker den är superbra och då har jag bara varit inne korta stunder hittills.

De flesta travtränarna är ju inte speciellt duktiga på datorer och det är ju hästar med i loppen nästa vecka också så den kan ju inte varit så svår att hitta på :D

Var på travgala igår och fick pris för Årets Kallblod! Ville bara dela med mig av det för jag är så himla stolt :D

Jag gillar den också, tycker den är superbra och då har jag bara varit inne korta stunder hittills.

De flesta travtränarna är ju inte speciellt duktiga på datorer och det är ju hästar med i loppen nästa vecka också så den kan ju inte varit så svår att hitta på :D

Delvis knapplån

Kan nån möjligen hitta alla direktnummer?
Jag kommer sällan ihåg vad någon heter men vet det när jag ser det. Och växeln och jag är inte alltid helt sams om vem jag vill prata med. :angel:

tacktack!:)

Btw kan man köpa det fräsiga frimärket med stig h och v tilly i "vanliga" affärer nu? måste ju ha ett bara för att ;)

kl

Kommer någon in på Örebrotravets startprogram? Får bara error då jag ska ladda startlistorna :/
Ville veta hur dags Jodyvin går (lopp 4) Cach Arriba (lopp 2)
Heidi Kemp (lopp 6)

AM

*KL*

Är det bara jag som stör mig nått enormt på Örjan även idag :confused:
Han verkar ju inte vilja vinna loppen...

Nej,Örjan vill inte vinna lopp till vilket pris som helst. Han tänker lite längre än till placering i någon kuskliga.
Hur tänker du ?

Nej,Örjan vill inte vinna lopp till vilket pris som helst. Han tänker lite längre än till placering i någon kuskliga.
Hur tänker du ?

Vill man inte vinna PDA eller PDF så har man ju nått fel i skallen i min mening.
Skillnad är på ett vanligt lopp på valla, men några av världens största lopp...

Tillägger att man mins inte 2an bara vinnaren!

Och hur skulle han kört då,enligt dig?

Han satt ju bara och höll igen hästen sista 150 i övrigt såg det ju bra mycket bättre ut än i PDA.
En annan kusk på Marren så hade vi haft en (förmidlig) seger både idag och i PDA.

Man kan inte sova sig igenom eliten!

Liknande trådar

• Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar