Travfolkets snacktråd, del III

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travfolkets snacktråd, del III

Oj shit!
Synd att man inte fick se sekunderna innan, alltså hur han hamnade så.

Kan man lugnt säga vilket stål det måste vart i den vagnen, känner att kolfibret i min hade smält direkt :angel:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Dööööör, dagens roligaste kommentar....

Fast troligen bara för mig som har 25 års erfarenhet av komposit och vet hur det ser ut när man skjutit en simulerad kul-blixt genom 12 skikt härdad kolfiber-tejp utan blixtskydd. :idea:;)

På tal om hästägare, så läste jag en sak som fascinerade mig, samtidigt som det skrämde mig en aning. Frank Belino äger den bästa treåriga passgångaren Rock N Roll Heaven, som vunnit 15 av 20 och tjänat nästan 20 miljoner svenska kronor. Han har vunnit det mesta som går att vinna i storloppsväg detta år. Rock N Roll Heaven tillhör säkerligen en av de tio främsta hästarna i passgångarhistorien, och spås en lysande karriär i avelsboxen, likt sin far Rocknroll Hanover som är kungen i sitt gebit just nu.

Det märkliga är att Frank Belino aldrig har sett sin häst tävla! Han är väldigt skrockfull och följer hästen via tv, internet och direktspelslokaler istället.

Tänk att ha en sådan superstar, jag skulle följa varenda steg hästen tog....

39858-RockNrollHeavenMAH102310st.jpg

Källa: ustrotting.com

Inte en chans!
Sa nervos jag blir bara en av mina passhastar ska starta skulle jag aldrig kunna se pa nar det verkligen galler.
Forra aret hade vi del i en av vara som jag ocksa passade. Jag knabojde vid porslins tronen under hennes storsta lopp.
Startar ngn vi ager men inte tranar spelar jag in det pa PVRen och tittar nar jag ar helt saker pa att loppet ar over.
Nar mina passisar startar tittar jag pa postparaden och sen kommer jag springandes tillbaka / tittar fram fran mitt tillhall precis nar de gar over medellinjen.
Att dessutom ha sa mkt pengar pa spel? Inte en chans!

Skully Gully till Raja Mirchi nästa år!
Det var en skräll som ger undertecknad tinnitus...:p

Dåliga träningsförhållanden ute? Träna inne!
Lukas är iofs en fd galoppör (säg inget till moderatorn), och han är onekligen en smart och lättlärd herre. Klicka här och se om Lukas konster är något för din häst?

Det där såg exakt ut som jag och Tösen!!
(fast jag är INTE så tålig som den där ungen..:D)

KL.

Hur i helvete kan man fortsätta att köra på en häst som är sååå halt som CB????

Liknande trådar

• Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar