Travfolkets snacktråd, del III

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Rixallsvenskan

Rixallsvenskan:
Jag tycker att det skulle finnas en paragraf att den färskaste travtränaren i varje region skulle få välja ut en rixhäst. På detta sätt så skulle den nyetablerade tränaren få välbehövlig uppmärksamhet och nya hästägare. Tränare som tex Thomas Uhrberg, Stefan Persson och Åke Lindblom har redan sina kunder, bättre då att hjälpa andra i uppstartsfasen. Och vi redan travfrälsta skulle få stifta bekantskap med nya ansikten!

Sv: Travfolkets snacktråd, del III

Imponerande att se Karl-Erik Bender, 76 år fyllda, satsa benhårt vidare på travsporten. Igår köptes ettåringen Dream On Hanover (e. Andover Hall-D Train) för $260.000. :laugh:

Maharajah nedstruken till spår fem. Nu är det väl bara en ev svårbemästrad bana som kan stoppa honom? Blir den riktigt svårbemästrad så kanske de rent av stryker honom också?

kl

Någon som räknade antal varv som den kusklöse nr 4 sprang före lopp 10 på Örebro i går kväll?

Jag räknade fram till 14 sen tappade jag bort mig....:confused:

AM

ja men jag tror dom återkallade tömmarna, kanske stall HK inte hört det ? Nicklas Sundqwist kvalade ju en som tömmen gick av på ( Sterling As....som redan innan var nervklen) lika sätt och sen har jag hört flera men minns inga namn

Liknande trådar

• Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve