hanna_shetland

Trådstartare
Hm, inte riktigt min inriktning men provar ändå, fest är ju aldrig fel oavsett gren :angel:

En kompis berättade om en stor fest som var förra året i World Trade Center i samband med Elitloppet och jag undrar om det är en tradition och hur man blir inbjuden dit?

Sv: Travfest

Hur kan man bli inbjuden till en fest i en byggnad som inte längre finns...?

Normalt köper man biljetter dit av lärlingsföreningen på valla. har du fått biljett ..grattis:bow:

Men Hanna hur lyckas du får komma dit du som inte ens är inne på det :angel: Jag har ju tyvärr inte tid att åka upp men skulle gärna gjort det annars och hejat på våra småtravkuskar här från halmstad ..

Liknande trådar

Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 033
Senast: Rosett
·
Hästhantering Jag äger sedan snart 1 år ett nordsvenskt sto på 17 år. Tanken var att hon skulle få gå som avelssto hos mig men hon blev tyvärr inte...
Svar
19
· Visningar
3 442
Senast: Mia_R
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 379
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 359
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar