transportera hund?

Ryver

Trådstartare
Är det någon som känner till något bra alternativ att transportera en liten hund från norr till söder.(utan ägare med)? :confused:

Sv: transportera hund?

Per flyg är väl lindrigast, det går relativt fort, trevliga burar och många hundar reagera inte på det.

Flyg är väl kanske det enda sättet? Jag skulle dock aldrig skicka någon av mina hundar ensam med flyget! Fast det beror ju på hur känslig hund man har...

Tog hem Leia från england med flyg när hon var 3 månader gammal... Jag märkte inget negativt alls med det... Nu va vi ju med men hon fick inte åka med oss.. Min kompis tog hem en lika gammal valp månaden efter mig, hon mötte sexan på arlanda. Det hade gått jätte bra..

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 472
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII