Transportburar

Reykur

Trådstartare
Har planerat att köpa nya transportburar nu när vi blir en till i familjen, grabbarnas stora väska funkar nog inte längre ;)
Jag vill ha tips på hållbara, säkra, praktiska prisvärda och lättburna stapelbara burar.

Jag är inte så superförtjust i atlasburarna, så vill veta om det finns några alternativ.

Vad har ni för burar? Fördelar/nackdelar med dem? Pris och gärna en bild? :D

Sv: Transportburar

Mina kattgrabbar åker i samma stora transportväska när vi ska på utställning. Nu har jag tänkt köpa nya burar, eftersom det blir en katt till i flocken.

Sv: Transportburar

Jag tycker Clipperburarna är suveräna om man vill ha en stabil modell. De finns i flera olika modeller beroende på hur man vill ha lucka och tak.

Tyvärr är det ju färre burar som verkigen är stabilt stabelbara nuförtiden. Jag ska kika på min och hur det skulle bli med en till på, eftersom jag inte staplar tänker jag inte på just den biten.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska flytta i september, och det tar ungefär 14 timmar med bil och båt från där jag bor nu till mitt nya hem. Min ena katt är...
2
Svar
24
· Visningar
3 367
Senast: kma
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 486
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vill ha tips på prisvärd och säker transportbur för katt. Viktigt att den är rymningssäker, då jag hade en skräckupplevelse nu sist då...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: Kiwifrukt
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar