träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

KL*

Stellatrns.jpg

Stellas Stübben träns. Snart kommer hennes nya mörkbruna Stübben träns med mörkbrun fodring. Funderar på att köpa ett blingbling pannband då :love:

KL

Annie med sitt träns designat av Desmond O´brien. Samma spännen som de har på Spanska Ridskolan. Egentligen är det ett spanskt kandar. Käkremmens spänne brukar jag dra ner för att det klingar i spännet på sidostycket om man drar upp det så mkt att det sitter på plats. Ska fästa fast det på lagom höjd nån dag, får göra nåt litet hål vid pannbandet och fästa i.

anniemkon.jpg

Senast ändrad:

Jag har köpt ett pannband till Fridas kandar nu!! Var på Mariet*rp i lördags med ett par vänner och hittade ett OS-pannband med en rad av guldfärgade swarowskikristaller :love: :love:
Bild kommer snart!!

Mitt favorit träns är ett Kieffer med utbytt pannband :)
19225585.jpg

Pannbandet är köpt av en Danskutställare i Globen.
Kommer inte ihåg vad det är för märke, men jag gav runt 500:-
Hade först tänkt köpa ett OS, så jag sparade ju mycke pengar :D

så fult!;) passade inte din häst, skulle sitta bättre på min pålle!!:angel::love:

vad kostade detta? Älskar böjda pannband till bred nosgrimma. finns det något snyggare just nu?:love:

Horse house heter företaget.
Mitt pannband fanns tyvärr inte med på hemsidan :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat