träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

Jättefint! Känns bara som om man vill hoppa upp och rida iväääääääg :D

Jodå, älskar ljuset i bilden och hästen ser positiv ut, men det var ändå roligt formulerat :rofl:

kl

Jag köpte ett nytt från Schockemöhle på eurohorse.
5 cm nosgrimma :love: (även om det räckt med 4.5) och smala remmar :love: och ett smalt swarovskipannband :love:

Det perfekta tränset med andra ord.. :D

Bilder kommer - jag ville bara göra er lite "vilda" ;)

var det verkligen så bred nosgrimma?? jag kollade på båda tränset och kandaret och såg inte ut att vara mer än max 4..

Det liknar deras stockholm modell men nosgrimman är som sagt betydligt bredare.

Jag köpte det för 1800. Hittade ett likadant på 2100 :D och 1149 :crazy: efter köpet

Jag är egentligen tränsnarkoman, men jag har lagt band på mig, så nu använder jag bara två.

Mitt Jacsonträns
(har dock ett annat pannband nu, svart med en rad strass):

Mitt hoppträns (om det får räknas):

Fix Victorias "grund"träns, Knight (har nu bytat ut huvudlaget till ett rundsytt Hubertus, o behållt nosgrimma och Capone-pannbandet)
IMG_9708.jpg

Var har du köpt det pannbandet :eek: :love:
Precis ett sånt som jag letat efter, men inte sett.
Vad kostade det?
Tror det är ett av de få som hade synts under den enorma luggen på min häst.

okej måste varit en annan modell du hittat då? har inte sett nåt med så bred nosgrimma på deras hemsida heller men det kanske är nytt.
bildbevis! :D

Delvis KL

Jag kollade på deras hemsida nu och där står att den bredaste nosgrimman är 4,5 cm. Men om man räknar med stoppningen också, så kan det säkert stämma att det blir 5 cm.

Tycker både träns och kandar ser fina ut, men jag behöver inte fler, annars hade det inte suttit fel. ;) Kompletterade mitt rundsydda OS-kandar med ett svängt pannband med swarovski i stället. :D

ser att en del har caponepannband! DOm är så himla snygga, nån som vet var man kan köpa dom på internet?

dom finns endast hos kings och dom har ingen nätbutik...

lektra; kollade deras webshop nu och det finns en modell som heter virginia som har ganska bred nosgrimma. kanske dte är den du har?

kl
Mina träns:
4517135468.jpg

German Line i grunden, capone nosgrimma, hööks pannband, globus tyglar :p

12616424933.jpg

Nyaste :banana: Capone!

9015373872.jpg

B-ponnyn
Hubertus i grunden Capone pannband och tyglar

Hopptränsen:
18404150660.jpg

Globus

4915004760.jpg

Classic

Har ett svart remont träns från börjes oxå.

mm, vad är det där för träns? köpt vart?! :love::love:

Salama fick tränset av mig, som den snälla vännen jag är. :D
Det tränset är ett "dyrare" Lyckås träns, köpt på Stockholms International Horseshow (Annexet, vilken affär får du PM'a mig så vidare du själv inte listar ut det ^^)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 328
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka