träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

Min häst i sitt "dressyrträns", ett OS med ett inte jätteblingat pannband, för fotots skull är snokremmen bortplockad, den är alltid på annars:

BatmanPortrtt1.jpg

Har flera trista träns men detta är min favorit, skulle vilja köpa några pannband till att variera med bara. :)

Senast ändrad:

Japp det första är ett Hansbo. :love:

Kandaret är märkeslöst, jätte fin kvalitet på läder och sömmar.
Dock så är jag inte överförtjust i dom runda spännena men det var det enda jag kunde hitta med mässingspännen och hakar nere vid bettet som inte var megadyrt..

Köpte det nere på Falsterbo för några år sedan i en liten shop som köpte upp konkurslager och dyl. Misstänker att det är någon form av examensjobb för en sadelmakare el liknande. :idea:

:love::love: Jag ÄLSKAR ditt träns!!! :love::love: Riktigt läcker häst med! älskar fotot!! :love:

Det är supersnyggt med cremefärgad fodring! Ska bställa en sådan nosgrimma till mitt rundsydda-dock lite bredare hade jag tänkt mig.

Superfin bild!

Fridas kandar, German Line med Farmland-nosgrimma (troligen. Är 5,5cm bred!!), utbytt bridongrem, pannband från hööks.
Juli427.jpg

O.T

Shit, vad lik hon var en häst som jag red förut på klubben hemma här.
Var riktigt läskigt, för hon är död.:cry:
Å så ser man denna häst som är som en kopia i profil.

MAX två fingrar under *kanten-som-jag-inte-kommer-ihåg-vad-den-heter-just-nu:confused:* ridskolor brukar säga tå fingrar medan privatryttare saäger högre upp. kan annars klämma och orsaka sår vid bettet eller i munnen på hästen..

en nos grimma kan lika gärna ge skav på "knölen"
noskgrimman ska sitta mellan "knölen" och bettet,

Vilken vacker bild! Och häst! :love:

*kl

Här är mitt nya HdR-träns (som jag visat i ett par andra trådar :D)
19183413.jpg

Här är mitt favoritträns. (flugviftaren sitter bara på när det är säsong för flygfän)
15088739.jpg
[/url][/IMG]

mm va snyggt! innåtvända silverspännen också ! :d hur bred är nosgrimman? :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka