träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

Ett par av mina träns
Fridas rundsydda med Döbert-huvudlag, OS-pannband och OS-nosgrimma på 4,5cm
feb011.jpg

Fix Victorias "grund"träns, Knight (har nu bytat ut huvudlaget till ett rundsytt Hubertus, o behållt nosgrimma och Capone-pannbandet)
IMG_9708.jpg

Forsythias gamla träns, huvudlaget är från ett German Line-kandar, pannbandet mitt andra OS-pannband, nosgrimman från Hansbo (4cm).
feb003.jpg

Fridas kandar, German Line med Farmland-nosgrimma (troligen. Är 5,5cm bred!!), utbytt bridongrem, pannband från hööks.
Juli427.jpg

Rundsytt Döbert-träns med U-format OS-pannband (samma som på första tränset)
MathildaForsythia.jpg

Mitt extrakandar till Frida, ihopplock
sommar079.jpg

Jag tycker att den supersnygga nosgrimman förtjänar ngt av dina fina OS-pannband!! Då kommer det bli så snyggt att man dör! :love:

Eller du har kanske inte ngt brunt OS?
Isf tycker jag att det kunde få ngt lite smalare pannband (men helst hängandes).

Då skulle jag dreggla ihjäl mig....

Fridas kandar, German Line med Farmland-nosgrimma (troligen. Är 5,5cm bred!!), utbytt bridongrem, pannband från hööks.
Juli427.jpg

mm det tycker jag med. kolla på dom smala från döbert, ett sånt har jag och det är supersnygt till bred nosgrimma.:d

Hahah, jag har vissa funderingar på att köpa ett U-format OS-pannband till kandaret, men vill helst ha med guldfärgade stenar (enradigt, inte heltäckt) o kandaret har silverspännen...:angel:
Tyvärr är båda mina OS-pannband i svart läder ja, så de kan jag inte ha :p. Tycker hon är snyggare i guldstenarna än i de vita pga att hon sj har så mkt vitt redan :D.

Centaur: Döbert skulle jag kanske kunna titta på! Men är rädd för att de är för rödbruna för att kunna ha på kandaret, som har en helt annan brun nyans... Håller med om att de smala är shitsnygga till de breda nosgrimmorna!

Har bara dessa två hemma just nu, som jag har bild på

:love:
18234361.jpg

19021695.jpg

Juli427.jpg

sagt det flera ggr förr och säger det igen. Guuud va jag älskar den nosgrimman!:love::love: det måste vara den snyggaste jag sett någonsin:love: håller också med som någon skrev att den skulle framhävas ännu mer av ett smalare pannband:)

Tack :love:. Får snart ta tag i det då, ska bara spara lite pengar först... :D

Men vilket pannband skulle ni önska satt där istället? Någon av OS pannband, BR, Döbert?

Senast ändrad:

håller med om smalt ! :) fodrat eller inte tycker jag inte spelar så stor roll, bägge är fint :)

*kl*

Här kommer bilder på tränset jag använder (har gammalt skräp som ligger undanstoppat oxå men det besparar jag er..).

19145817.jpg

Slänger in en bild på kandaret oxå men det använder jag ju inte nu eftersom han är en bebis. Det ser mörkare ut än vad det är i verkligheten, egentligen så har det ungefär samma färg som tränset ovan.

19145816.jpg

Slänger in en bild när det sitter på gammelgubben oxå. :love:

18466880.jpg

Om det är vinkeln eller kameran som gör den så stor det vet jag inte men du ser ju hur den ser ut på min gammelgubbe på sista bilden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat