träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

Kandar ihopsatt av diverse läderremmar
18959862.jpg

Hooksträns
18959507.jpg

Frank Baines, HL Pannband
15156790.jpg

andra tränset, alltså det från h**ks, hur är det i kvalité? och är lädret mjukt o så? har funderat rätt länge på ett sånt.. ;)

mitt finaste dressyrträns. i grunden ett stübben diana, men har bytt ut pannband o nosgrimma.
10047.jpg

dressyrtränset till kallblodet, mitt fina är ju för litet för honom :(. ett jättebilligt från hööks.
har bytt ut pannbandet till ett vanligt svart i x-full.
21nov07009.jpg

Tack!:love: Det första på fuxen är ihopplock från hubertus och dom andra 3 är från Hansbo förutom bling bling pannbanden:)

Då tror jag vi har löst mysteriet med victovies übersnygga kandarnosgrimma! De är mycket lika.

Då tror jag vi har löst mysteriet med victovies übersnygga kandarnosgrimma! De är mycket lika.

Nej jag tror inte det är samma, för på min finns det en stor stämpel där det står hubertus och dom ser inte likadana ut om man tittar närmare.

I en annan tråd har en tjej skrivit igår att hon har exakt samma nosgrimma som victovie och märket är farmland.

Senast ändrad:

Mja, det är något plastigt kanske.. nosgrimman och nackstycket är väldigt mjukt. Men det är prisvärt.

Mitt Jacson med hemmagjort pannband (brukar dock variera) - är fint förutom spännena som är förstora (tränset tillhör eg inte den hästen, därav den dåliga inpassningen. Slängdes bara på inför fotografering)

Jacson1.jpg

Nej jag tror inte det är samma, för på min finns det en stor stämpel där det står hubertus och dom ser inte likadana ut om man tittar närmare.

I en annan tråd har en tjej skrivit igår att hon har exakt samma nosgrimma som victovie och märket är farmland.

MIN nosgrimma då som är 5 cm och har ett märke (en liten platta) med bokstäverna K och S med profil av en häst och ryttare mellan?

jag vet inte vad det är för märke, men kan fråga min stallvärd för hon har ridsportsbutik så hon kanske vet vad det är för märke:idea:

*kl*

Här kommer 2 av mina finaste träns...har ett till som är specialtillverkat för min shire men har ingen riktigt bra bild på det.

indiano2.jpg
[/IMG]

P2020091.jpg
[/IMG]

Äsch jag slänger in denna också ...man ser lite i alla fall.:angel:

Bettanochjagviking-1.jpg
[/IMG]

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd